Annons:
Etiketttänkvärda-ord
Läst 2967 ggr
Clary
3/14/11, 6:42 PM

Kinesiskt ordspråk

När jag satt och bläddrade i gamla inlägg hittade jag det här ordspråket som szirius lagt in. Jag tycker det är så bra så jag måste påminna om det.

Vill du förändra ditt liv - flytta på 21 saker.

Visst är det värt att prova och se vad som händer Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
szirius
3/16/11, 10:29 AM
#1

Ja, herregud, jag måste nog SLUTA flytta runt på allt jämt, så att jag kan få lite ro, hahaha. Ibland är det lite VÄL mkt förändringar på gng samtidigt härTystOskyldigSkrattande

Clary
3/16/11, 7:20 PM
#2

Och jag skulle behöva flytta runt en hel del fast frågan är ju om förändringarna kommer där jag vill ha dem Obestämd

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[GunillaF]
3/24/11, 6:32 PM
#3

Ett tips värt att pröva Skrattande

Clary
3/25/11, 10:06 AM
#4

Ja, det är helt klart ett enkelt tips att prova.

Jag har flyttat om en del men har ju glömt att hålla räkning på dem så jag får nog fortsätta ett tag till Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

miffo
4/3/11, 2:31 PM
#5

Kul tips Glad

Jag flyttade på 21 saker och hälften av det hamnade i soprummet. Det blev luftigare och känns lugnare.

Men sammtidigt ser jag att det finns mer att flytta på. Kan det vara så att det är varje dag man ska göra detta? Eller är det insikten som jag nyss fick som var målet med förändringen?

Clary
4/5/11, 8:52 PM
#6

Miffo, om du nu fortsätter efter din insikt så har du ju förändring där Flört och snabb sådan också förstår jag.  Nu vet jag vad jag ska göra i morgon och räkna sakerna jag flyttar Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: