Annons:
Etikettfeng-shui-termer
Läst 3225 ggr
eeeliin
8/29/12, 3:57 PM

De fem djurens positioner

Jag håller på att utbilda mig till inredare och har nu i uppgift att skriva minst ett a4 om de fem djurens positioner. Någon som har något bra länktips? Jag har mest hittat väldigt korta och inte alls ingående texter, och då blir det inte så lätt att få ihop ett a4 :p Och så vill jag såklart läsa om det mer ingående så att jag kan förstå det själv innan jag ska börja förklara på papper! :) Tack på förhand :)

Annons:
[Torahzen]
8/30/12, 12:24 PM
#1

Det bästa vore om du kunde låna lite böcker på biblioteket. Se tex Agneta Nyholm Winqvists böcker i en annan tråd.

http://fengshui.ifokus.se/discussions/50011df8d3b4fd1d76006c67-agnetas-bocker?discussions-1

Kan du tänka dig att lägga ut din text här som en artikel eftersom det tydligen saknas en sammanställning här?

eeeliin
9/3/12, 2:43 PM
#2

Jag misstänkte att jag skulle få tipset att gå till biblioteket. Man blir helt klart bortskämd av att kunna sitta vid en dator och bara leta upp fakta om allt möjligt… Får nog ta till den äldre versionen av faktasökande, som du säger.. :)

Om jag blir nöjd med texten kan jag lägga den som en artikel här :)

[Torahzen]
9/3/12, 3:35 PM
#3

Du kan skicka texten till mig om du vill. Är du nöjd kan jag publicera den som den är, om inte kan jag utgå från den till en artikel?

eeeliin
9/3/12, 6:24 PM
#4

okej, låter bra :) får se när den blir klar, har lite uppgifter om bagua-kartan jag tänkte göra först.

[Torahzen]
9/3/12, 8:00 PM
#5

Ingen brådska! Skrattande

[Torahzen]
9/15/12, 9:20 PM
#6

Hur går det?

Annons:
eeeliin
9/19/12, 3:30 PM
#7

Jo jag har lyckats skriva nästan en sida, men fick inte så mycket hjälp av böckerna. Men de var bra och jag har lusläst båda två! Flört Lånade Feng Shui För Svenska Hem, och Leva Med Feng Shui. Det krångliga är att på internet har jag hittat lite här och lite där, men det står lite olika på vissa sidor. Jag hoppas att det jag skrivit stämmer iaf Glad

Skickar den gärna till dig så du kan läsa igenom den, men om den ska publiceras vill jag att det står att jag skrivit den. Den är inte speciellt ingående, men förklarar lite iaf Glad

[Torahzen]
9/19/12, 9:01 PM
#8

Självklart ska du stå som författare! Skicka PM.

Upp till toppen
Annons: