Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1078 ggr
[Torahzen]
9/25/12, 5:19 PM

Dagens utmaning - en ny "lek"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänke att skulle utmana varandra i stort och smått.Vad tycker ni om det? Den som vill får förstås lägga upp egna utmaningar.

Läs om Tianas utmaning i Höstens uppdrag. http://fengshui.ifokus.se/discussions/505db78388f4727994006e6e-hostens-upddrag-gora-klart

Annons:
Tiana
9/26/12, 10:10 AM
#1

Passar mig alldeles utmärkt!

LoAEmma
9/27/12, 10:09 AM
#2

Jaa va kul! Lånade den där rensa-boken som ni pratade om i en annan tråd! Längtar efter att få rensa, även fast man tycker man har det under bra kontroll så kommer man alltid på ställen som går att rensa hihi!

Idag blir det underklädeslådan!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Clary
9/28/12, 2:51 PM
#3

Ett jättebra förslag Skrattande

Det lustiga är ju att när man kommit varvet runt och börjar om finns det nya saker att kasta Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

LoAEmma
9/28/12, 3:01 PM
#4

Absolut är det så Clary!
Jag tänker alltid att jag har ju inga röriga ställen, håller efter jämt…Men sen kommer man på en, och en till, och en till…

Ska vi köra utmaningarna här? Kanske inte är nog mkt aktivitet på forumet för att ha en ny tråd varje dag?

Morgondagens utmaning för mig är iallafall kontoret!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Clary
9/28/12, 3:09 PM
#5

Jag tycker att det är bättre med en ny tråd för varje utmaning annars försvinner de ganska lätt.

Kontoret, pratar du om hemmakontor och hade du tänkt ta hela? Förvånad

Tittar jag på mitt lilla hemmakontor så behöver jag nog ganska mycket tid om inte gubben min håller sig ute förstås Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

LoAEmma
9/28/12, 3:28 PM
#6

Jo har typ hemmakontor…fast jag använder det inte så ofta alls. Det är en gammal skänk där jag har alla "kontorssaker" :)
I rummet har jag även hårfix-plats och katten har sin toalett där!
Och rummet representerar välstånd, så jag måste verkligen få till det bättre där inne!
Eftersom det är ett rum som används lite så vill jag få igång energin där inne :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Clary
9/28/12, 3:42 PM
#7

Ok, då lägger jag in en tråd om hemmakontorsutmaning.

Förstår att du vill ha fart på energierna där. Jag använder mig av ett litet förråd och jag har även datorn här inne, om det nu var så att min dator var på bättre humör så hade jag kunnat lägga in en bild men tjurig som den är vill den inte vara med om det Obestämd

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[Torahzen]
9/28/12, 10:44 PM
#8

Mitt emmakontor är det värsta rummet, så här behöver röjas! Jag har en massa gamla papper och prylar,en strykbräda med ostrukna kläder, kläder som ska lagas, tidningar som jag ska klippa ut saker ifrån till en önsketavla med mera.

Skriver du utmaningen Clary så måste jag anta den! Det lär dock ta tid innan jag är klar…

LoAEmma
9/28/12, 10:51 PM
#9

Haha "emmakontor"! Måste vara ett sånt jag har också Flört

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
9/28/12, 11:29 PM
#10

Ha, ha. Nu såg jag min felstavning. Klart att du har ett emmakontor.Skrattande

Då kanske jag har ett konTora !!! Flört

LoAEmma
9/28/12, 11:38 PM
#11

HAHAHA! Vilken ordkonstnär Flört

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
9/28/12, 11:57 PM
#12

Kyss

Upp till toppen
Annons: