Annons:
Etikettövrigt
Läst 1027 ggr
vargar
12/27/13, 11:55 AM

Har rensat och rensat

Hej jag har rensat och rensat och lagt allt på sitt ställe gått igenom vart allt skall stå men varken ekonomin el kärleken blivit bättre. Vad gör jag för fel? Ekonomi blir bara sämre och kärleken står stilla. Hjälp mig och ge mig råd vad jag kan ha gjort fel.

Annons:
Amandla
12/27/13, 12:43 PM
#1

Tänker du positivt eller negativt? Har du kollat inne på Law of Attraction efter goda råd?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Torahzen]
12/27/13, 7:54 PM
#2

Det låter som att du har kommit en bra bit på väg. Nästa steg är som Amandla skriver är dina tankar, din inställning. Hur känner du inför din ekonomi och kärlek? Är det "desperata sista åtgärder" så drar det till sig motsvarande. Känner du däremot att pengarna räcker till det du behöver och du är redo för kärlek i ditt liv, är det en annan femma.

Hur ser dina rum ut där kärlek och ekonomi ligger enligt baguan?

vargar
12/28/13, 2:42 PM
#3

Har varit inne på detta men vet inte vilken del man skall börja med. Det finns väldigt mycket både bra och dåligt…..

[Torahzen]
12/28/13, 3:11 PM
#4

Börja med något litet då. Börja med en byrålåda per dag. Om det råkar bli två byrålådor en dag så gör det inget 😉

vargar
12/29/13, 1:33 PM
#5

4 allt är ut rensat som det skall enligt en feng shui konsult som har hjälpt mig med det sista. Men för det så har jag varken fått bättre ställt el kärleken står och stampar på samma ställe. Har varit inne på law of attraktions sida men efter som det är nytt för mig så vet jag inte vart jag skall börja

szirius
12/30/13, 12:25 AM
#6

När man har släppt massa gammalt bråte så har man gjort rum för nytt att fyllas på/ släppas in. Har du gjort en tydlig bild av vad du vill fylla på med? Kanske en visionboard kunde vara nåt att roa sig med?🙂

Och sen…tålamod🌺. Energierna behöver få tid att landa och stabiliseras. Se tiden an under ett år till att börja med. Låt 2014 bli året då du har fokus på positiva förändringar.👍

Annons:
LoAEmma
12/30/13, 2:09 PM
#7

vargar: Skriv ett inlägg på LoA-ifokus, dom är jätteduktiga och väldigt hjälpsamma och snälla där inne så du kommer få bra hjälp :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
12/30/13, 8:58 PM
#8

Vad är bra ekonomi för dig? Vad är kärlek för dig och vilka egenskaper vill du se hos din kärlek?

Rensa din börs på kvitton och annat som inte hör dit. Se till att alltid ha några sedlar och mynt i börsen. 

Vad har du för ordning på dina fakturor?

Upp till toppen
Annons: