Annons:
Etikettrelationer
Läst 1989 ggr
Soalma
10/29/14, 12:08 AM

Kommunikation, relation och reaktion

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag är ny och nyfiken. Håller på med att rensa och städa och åtminstone röra om i energien ute och inne, för att något ska hända. Jag är så obeslutsam och relationen går sådär, likaväl kommunikationen. I rummet norr-väst med garderob eller om det kan kallas walk-in closet, när det är där vi duschar och tvättar,hänger kläderna på galgar på nordväggen, och väggen mot öster är täckt med lådkorgar med kläder, jag undrar om det påverkar vår relation och kommunikation? Enligt Baguan kommer vi in i familj-, hälsa-området. Men jag är ny och kanske ritat fel, Ingång syd/syd-öst. Mycket träd i tak och golv, öppen planlösning i vardagsrum och kök med fönster från alla väderstreck, ger mycket ljus. Vi kanske ska bygga hus eller flytta så de stora ändringar tänker jag inte göra. Men jag kanske kan undvika att ta med inredningsfel till där vi ska bo senare. Men hade jag kunnat göra en liten grej för att få igång kommunikationen och beslut hade det varit välkommet, tack. Mvh

Annons:
[Torahzen]
10/29/14, 2:16 PM
#1

Hejsan och välkommen!

Är ingången i den geografiska riktningen syd-sydost? Köket rakt i söder? Jag frågar, för att vara på den säkra sidan.

Soalma
10/29/14, 10:03 PM
#2

Hej, tack för att du frågar. Ingången till hallen är sydöst. Ingången till vardagsrummet från hallen är sydväst. Kök i västra del av vardagsrummet i en samlat planlösning som fortsätter in i ytligare ett vardagsrum/ tv rum med kamin. De grå block är köksskåp, kamin och spis,som inte går att flytta. Mvh

Soalma
11/3/14, 5:48 PM
#3

Hej igen. Någon säger att de mår bättre eller sämre när de gjort ändringar.. Jag funderar på om olika rum i baguan är kopplat till kroppens olika delar? Någon som vet?

[Torahzen]
11/3/14, 8:32 PM
#4

Ja, så är det faktiskt. Är det ett särskilt rum/läge eller kroppsdel du tänker på?

Soalma
11/3/14, 10:08 PM
#5

Ok, ja jag undrar i rummet där det står tvätt? Kärleksområdet? Jag undrer om jag lagt baguakartan rätt, om ingången till hallen är i familj helbredsområdet?

LoAEmma
1/31/15, 2:53 PM
#6

Puffipuff!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: