Annons:
Etikettfilosofi
Läst 1383 ggr
Jasmine-87
1/26/19, 12:40 AM

Hjälp med bagua

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är lite osäker på hur jag ska lägga baguan och vart de olika " områdena " finns i min lägenhet. Någon som skulle vilja hjälpa mig? Jag har provat det själv. Men vill vara säker på att det blev rätt. Här är en ritning över min lägenhet. Men den är väl ganska dålig. :D Ritade den i paint när jag var ganska trött.

Annons:
JRSN
1/26/19, 10:16 PM
#1

Är ingen expert; men 'Rikedom' finns i ditt kök, 'Framgång' i ditt kontor, 'Kärlek/Relationer' i sovrummet, 'Familjerelationer/Hälsa' ligger mitt emellan köket och hallen, 'Frid/Balans i ditt badrum, 'Kreativitet/Barn' är mitt emellan ditt sovrum och vardagsrummet (alt. i vardagsrummets övre del), 'Kunskap/Självkännedom' ligger i hallen, 'Livsväg/Karriär' i klädkammaren och 'Stöd i livet' i vardagsrummets nedre del.

Se över det område i din lägenhet som du vill stärka upp eller förändra. Till exempel kan man placera vackra eller värdefulla saker i området som motsvarar 'Rikedom'. Om ett område behöver utökas kan man hänga upp en spegel där (skapar en symbolisk ny yta). Städa upp röriga områden, använd rökelse för att generera ny energi. Baguan är ett fantastiskt redskap för att förändra/förbättra sin tillvaro.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: