Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 2287 ggr
[Torahzen]
1

v 3 Köp tulpaner! -utmaning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är tydligen tulpanens dag idag 15 januari. Så denna veckan utmanar jag er att köpa tulpaner. En bukett till er själva och en bukett som ni ger bort!

Amandla
1

Har inte råd den här veckan, men nästa vecka blir det inköp av årets första tulpanbukett Glad

[Torahzen]
1

Du kan alltid ta en tulpanbild och lägga på skrivbordet Flört

Amandla
1

Kyss

terkina
1

Åh vilken härlig utmaning! Den ska jag definitivt anta! (då har jag någon att skylla på när sambon hävdar att jag inte får gå på affären och titta på blommor! ;))

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

[Torahzen]
1

Du får gärna skylla på mig!

Amandla
1

Tora, jag gjorde som du sa och letade reda på en fin bild som jag la på skrivbordet. Nu blir jag glad varje gång jag ser den Glad Tack för idén! Kyss

[Torahzen]
2

Billigt och bra! Skrattande

[Torahzen]
3

Jag är så glad åt mina tulpaner på köksbordet! Det ser sås fräscht ut. Jag har dessutom en fruktskål med vindruvor, bananer och clementiner.

Clary
1

Jag nappade direkt och köpte en bukett till mig och en till min goa granne som alltid ställer upp när vi behöver hjälp. Det blev lite vårkänsla i alla fall

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Torahzen]
1

Härligt!

[Torahzen]
3

Jag har köpt nya tulpaner för det är så härligt med en blombukett på köksbordet. Njuter!

[Torahzen]
1

Oj, jag missade att puffa denna förrförra veckan. Men jag har tulpaner hemma!

Amandla
1

Jag med! 🙂

[Torahzen]
1

Toppen! Det är så härligt med fräscha blommor. 🌺

Tzatze
4

Oj, såg det här lite sent och visste inte om vecka 3:s utmaning, men jag slog på stort den veckan ändå och piffade till köket. Hoppas det gills.

Jag ska nog köpa en bukett till svärmor istället för att hon är så gullig och sitter barnvakt åt bebben när jag tränar.

[Torahzen]
1

Vilken härligt blomlåda med mycket god chi!