Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1186 ggr
jessicav
0

hur lägger jag till ?

Hej Hur blir jag medlem här `? hittar ingenstans att lägga till sajten. Mvh Jessica

[Hellas]
0

Siten är ännu under utveckling så den är inte "officiellt" introducerad så det verkar som om man inte kan bli medlemm innan den är driftsatt ordentlig.

Kram

Hellas

jessicav
0

Ok, tack för svaret. Jag tycker det ska bli kul och intressant att läsa här. Jag har själv gått en kurs i Feng Shui och läst mkt böcker för det är ett så spännande ämne.

Mvh Jessica

[Hellas]
0

#2 Suveränt, då vet du nog mer än vad vi gör som administrerar siten *Ler*.

jessicav
0

Hej

#3 Nä, det tro jag inte :). Är man intresserad av något läser man mycket om det, så jag tror nog ni har mkt kunskap. Kul att ni startat den här sajten.

Mvh Jessica

Tuva-Lena
0

Kul att du tycker om sidan jessica! Och välkommen in till oss! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

jessicav
0

Hej igen

Hur gör jag för att lägga till detta forum och bli medlem ? Jag har försökt att kryssa i rutan till höger där alla sajter står, men när jag loggar ut och loggar in igen så finns inget kryss för feng shui kvar.

Mvh Jessica

Hoppfull
0

Hm, det var konstigt för det är så man gör. Prova att kryssa i och så byter du till en annan sajt utan att logga ut och sedan byt tillbaka hit igen. Så gjorde jag och det fungerade.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

mayolica
0

Prova igen. Jag fick lägga till den idag igen,men nu hoppas jag att den ska holla sej kvar.

~ mayolica ~

jessicav
0

Hej

#7 provade göra som du skrev, tyvärr det funkar inte :( jag får fortsätta prova lite då och då

Fler förslag :)

Mvh Jessica

mayolica
0

Du kanske får ge det nån dag till,det funkade för mej idag men inte igår.

~ mayolica ~