solskenshalsningar
Hej alla
Ser att det ar full fart har men hinner inte lasa ikapp nu, maste ju vara ute i solen. Har det helt underbart som vanligt.
Kramisar pa er
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Åh hej Clary min vän! Saknar dig och önskar dig en underbar semester!!
Stor varm kram i värmen!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kraaaam Clary, se nu till att lapa sol och ha det underbart, vi saknar dig och själklart finns det en gnutta avundsjuka involverat på ett positivt sätt.
/Hellas
Härligt att se dig Clary! Lapa sol, jo jo, jag sitter och äter choklad jag - mest som tröst då här i vintermörkeret. Nädå, så illa är det inte. Hoppas att du får fina dagar där i Goa och passa på att njuta av solen! Kraaam! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Idag har det varit nagon katolsk fest vilket innebar att var hyresvannina har bjudit pa en massa mat, vi kanner oss som tva stoppade korvar men gott var det. I morgon bar det ivag till Panjim for shopping och sen vidare till Mapusa dar vi ska handla kryddor bland annat. Tankte packa ner lite sol och ta hem med mig till er 
Tiden gar valdigt fort nar man ar har det ar en sak som ar saker. Tillbringade en del av den har dagen pa Tibetanska marknaden och kopte en sjungande skal, den ska jag testa nar det kommer till rening.
Ha det bra alla, stor kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien

En sjungande skål… hm, det lät intressant! Ska bli spännande att höra om sen när du kommit hem!
Stor kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.