Bygglov TV4 17/2
Såg ni programmet? Jag blev helt tagen av resultatet efter renoveringen. Vilket vardagsrum! Inredningen blev helt suverän med rena linjer och ljusa färger som man bröt av med modern konst på väggarna i varma färger.
Sedan är det alltid gött att få se snickaren Matte, som dessutom är det snyggaste svensk TV kan visa upp just nu.. 
Kolla resultatet! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag missade programmet så tack för länken, det blev ju superfint
Wow vad fint! Blev lite full i fniss när jag såg den här tråden, visste ju sedan förut att Matte har en dragningskraft på dig Tuvan 
#2 Ett riktigt charmtroll i mina ögon, du vet..
och duktig som sagt, och dom är så härliga ihop Matte och den andre killen - vad hette han nu då..? Usch jag skäms, jag har glömt vad han heter! 

Åh va fint!! Älskar de timmrade väggarna!!
Måste hem och börja planera inför mina nästa målningsprojekt nu! Blir så himla sugen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Det blev ju himla läckert, Matte också 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#4 Berätta berätta JohannaM! Vilket blir ditt nästa målningsprojekt? 
#5 Visst blev det och visst är han..
he he..
Såg tyvärr inte mycket av det dom gjorde. Brukar inte det. Kan tyckas att det skulle vara förbjudet med så snygga snickare i tv.
Kommit på att jag skulle behöva snickra lite här och där. Man kanske skulle skriva till Bygglov.
Gör det Mammzing! och glöm inte att berätta hur han var "live"!
Du kan ju bjuda in honom hit till forumet också så får vi nåt snyggt att skriva inlägg till.