Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettinredningstips
Läst 1841 ggr
Tuva-Lena
0

Bygglov - förstås!

Ikväll anlade man en störtfin uteplats åt en familj. Nästan så jag hellre har velat bosatt mig utomhus om jag tillhört den familjen. Flört

Sedan fixade man en "dörr" ut ifrån vardagsrummet till den här uteplatsen. "Dörren" blev en glaskonstruktion som dessutom var vikbar, och kunde vikas helt åt sidan - och täckte hela väggen. Tungan ute Däremot så blev tapetvalet en besvikelse. Fyy, vilken hemsk tapet! Den passade inte alls in i rummet, och framför allt inte till tegelväggen som fanns mittemot. Jag tycker att tapeten tog bort det mysiga i just tegelväggen, som jag istället skulle vilja framhäva genom att ha en ljus enfärgad vägg mitt emot.

Va tycker ni andra om resultatet..?

Bygglov 10/3

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JMax
0

För en gångs skull lyckades jag komma i håg det!! Håller med dig, tapeten var gräslig o uteplatsen helt underbar!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Chakra]
0

En till som tycker precis som er ovan.

Tegelväggen var fin, men miste mycket på grund av tapeten.Den gamla var bättre, men en ljus tapet skulle jag också välja.

Var det inget tak någonstans över uteplatsen?

Clary
0

Instämmer med er andra, tapeten skulle inte jag vilja ha men uteplatsen jatack Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

#2 Ha ha , precis min tanke; tänk om det börjar regna då?! Skrikandes

Alla fina möbler och kuddar och dynor som låg där helt bara under himlen? Nej, dom får nog lov att bygga ett tak över uteplatsen om den inte skall bli förstörd - men det blir mycket virke det!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."