Träenergin
Träets energi rör sig uppåt och utåt. Trä står för öppenhet, expansion, tillväxt och tankar som förvandlas till handling och tålamod. För mycket träenergi kan göra dig otålig, medan för lite kan få dig att känna att du inte utvecklas. Du hittar träelementet i trämöbler, träpanel, takläggning och golv, växter inomhus och utomhus, tyger som är växtbaserade, t ex bomull och linne, tavlor, tapeter, tyger som föreställer växter, blommor och annat organiskt. Även former som liknar pelare, stolpar och ränder. Färger som innehåller träelement är gröna och mellanblå toner.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag har lite dåligt tålamod, för mycket trä kanske..? Eller kan man dämpa det med vatten ..? Kanhända påverkas jag av att jag går mycket i skogen och bor i ett trähus?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Kan ju vara så men jag tror inte att bara träenergi kan påverka det.. Vatten kan säkert dämpa din otålighet, kanske du blir för känslomässig då istället ;-)
Jag tycker nog inte att du ska tänka, låta dig påverkas att du blir otålig bara för att du vistas mycket i skogen och för att du bor i trähus.. Jag tror inte att det bara grundas pga det..
Här är det inte mycket till skog , Jag har nog för lite trä omkring mej då det mest är vatten och klippor här.Täl inte att ha blommor inne,är det något annat man kan göra då?
~ mayolica ~