Feng shui iFokus

Feng shui

Etikett: praktiska-tips
Läst 1101 ggr
Tuva-Lena
0

Kristallen den fina

Tänk er, här ute på vischan går man och handlar en söndagförmiddag - jo, vi har faktiskt riktigt bra service här i byn - och gissa vad jag hittar en trappa ner där dom har inrett en liten prylbod? Jo, dom mest otroliga kristaller! Dessutom en ljuskrona i smide med jättevackra kristaller på den med! Förvånad Lättade förstås på plånboken även om det svider, men vilken glädje jag kände över att hitta dom här sakerna. Kristallerna kommer jga att hänga i mitt norrfönster där det är lite ont om Qi, och ljuskronan blir perfekt i min nyinredda praktik.

Tänk att det skall kristaller till för att dra på smilbanden.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JMax
0

Var kan man hitta kristaller och olika fina stenar och så? Finns det nått bra på nätet eller nån som vet nån butik i Linköping eller Norrköping?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hoppfull
0

Bild?

*supernyfiken*

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tuva-Lena
0

Du kan gå in på www.amuletten.se Där hittar du fina stenar och kristaller Johanna! Glad

Jag lovar att fota Hoppis! Flört

JMax
0

Tack för länken! Va mycket fint!!

Tuva-Lena
0

#4 Mmm, jag har sparat ner sidan under mina favoriter och går in då och då för att kolla, och drömma. ;)

JMax
0

Ja den hamnade under favoriter direkt!!

Ska knåpa i hop en beställning i dag tänkte jag, det var ju inte så dyr frakt heller så det var ju perfekt!

Tuva-Lena
0

Lycka till Johanna! Vad tänker du göra för fint av kristallerna då..? Flört *nyfiken..*

[Hellas]
0

kristaller är så fint att använda till vad som helst, fyll en blomvas några centimeter med småkristaller och sätt i ett värmeljus eller häll vatten i och sätt i lite gröna grenar.

Eller sprid ut kristallerna på middagsbordet när du har middag för vänner och bekanta eller häng upp lite här och där.
Kristall behöver inte vara så dyrt om man köper "smågruset".

Just ja, Jag gillar också Amuletten Tungan ute

szirius
0

Förra året prydde jag påskriset med kristaller -det blir nog en klassiker, för det var sååå vackert.Jag har några hängande ute i min lind också.Valpen jagar reflexerna på gräsmattan när det är solGlad