Ny med dum fråga?
Jag är helt ny här och vill ställa en fråga. Jag känner av vatten så väl….som när det börjar våras och det rinner i bäckar vid vägkanten.
Om jag är ute och går så dras jag mot vägkanten där vattnet rinner…just nu känner jag av det fast det rinner under snön.
Vad är det som händer?
Jermina!
Du kanske har för mycket av "eldenergi" i kroppen och känner därför att det är "vattenenergi" du skulle behöva tanka upp, för att uppnå balans..?
Det är bara en gissning så det finns säkert fler förklaringar. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Det är iaf väldigt jobbigt att måsta grappa tag i gubben min så jag inte dråsar ner i diket i vattnet….

Jag tror absolut att det är som Tuva-Lena säger, att man dras till det man behöver. Det är naturens eget sätt att skapa balans.
Det kan ju vara så att du väldigt mycket behöver vattenelementet just nu, för att släcka någon eld som inte gagnar dig mer
Jag kan inte annat än hålla med, intuitivt dras du till vattenelement just nu, kanske du behöver få fart på de energierna.
Jag puttade just nu fram en gammal artikel gällande Chakra inom Feng Shui, jag fick en känsla av att det skulle kunna intressera dig Jeremina.
Andra chakrat har med vattenelementet att göra, beskrivningarna av varje chakra är ju ganska tunn men det finns mer att läsa på nätet samt att jag tror du har ganska bra koll på dessa ändå
.
Spännande Hellas….du är snäll du..kram Jeremina