Kom igen nu alla feng shui-medlemmar!
Jag är ny på sidan och väldigt ivrig att lära, men det är ju så tyst här på sidan? Sättt igång och skirv lite nu så vi kan dela erfarenheter 

Hehehehe, jag är antagligen mer ny än dig på Feng Shui… jag bara smyger runt och läser… men kan inget alls själv… 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är också ny feng shui fantast trots att jag är Sajtvärd, och jag hade nog tänkt att dom med mer erfarenhet skulle "hjälpa mig" lite på traven.. 
Men visst finns det mycket att läsa om redan nu! Fast så många kommentarer blir det ju inte så här i början. Jag gjorde en tråd härom dagen där jag ber dem som vill ha hjälp med att inreda ett rum enligt feng shui, skall lägga in en bild på rummet. På det sättet skulle vi kunna komma igång var tanken. Så fram med bilder kära medlemmar, tillsammans kan vi åstadkomma underverk! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Roligt att du också är ny Tuva-Lena! Hur länge har sajten funnits?
Jag är också ny på Feng Shui. Använder det för att få kraft och motivation till att rensa.
Såg att det första inlägget här inne skrevs 10 januari i år, så det är en ny sajt.
Haha, jag är också nyandlig FengShuiare trots att jag är medhjälpare
.
Vet ni vad, jag startar end liten presentationstråd, nytillkomna kan se vilka vi lastgamla är (10 januari).
#6 En bra idé Hellas! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."