Rensat färdigt?
Jag fick en idé så här på nattkröken. När vi har rensat ut prylar och möbler som vi inte vill behålla, och ev funderar på att sälja, så skulle vi kunna auktionera ut dem här på sajten!
Vad tror ni om det? Frakt betalar köparen och säljaren får själv ansvara för att varan är i bra skick..
Har ni fler idéer vi skulle kunna testa för att bli av med allt överskott hemifrån? Och vad tror ni om den här idén?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Låter kanon, MEEN jag som precis röjt i garderob, vind, kök. Och skänkt saker eller kastat..
Syyynd Fia, men det brukar växa till sig ganska snabbt så håll ut!
Kraam!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
När ska vi starta detta? *ivrig*
De låter som en bra idé :)
(fast kunde inte låta bli att tänka, ska vi rensa och sen köpa ännu mer nytt i stället?
hihi). Men neeh, de är en kul idé :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
hehe nej men man köper ju nytt ändå även om planen är att inte göra det.. regeln är väl att man ska skick aut lika många saker som man tar in?
Haha, ja så kanske de föhåller sig :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag brukar tänka att jag måste göra mig av med två saker för att få skaffa en ny, är jag kanske lite för nitisk mot mig själv

#7 ojdå, det var lite väl kanske
, kommer sluta med att det blir tomt hos dig då, hehe
Men en ny sak in en gammal ut är ju bra, det försöker jag också med. Varje gång jag köper nya strumpor o trosor så kastar jag de gamla utslitna…innan "fengshuiandet" så sparade jag på dem…"bra att ha"-tänk…men när är egentligen ett par gamla strumpor bra att ha?
hahaha
Jag är nog kanske övernitisk i mitt rensande
men gamla strumpor sparar jag inte på
Ska nog införa "en in-en ut" innan det blir tomt!! Men det lustiga är att jag saknar aldrig det jag slängt, det måste vara ett gott tecken på att jag haft för mycket.
På tal om strumpor, idag ska jag nog rensa min strump- och troslåda!

Min strump o troslåda är precis färdigrensad!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Oj dte har jag glömt, har haft full fart hela dagen… har rensat datorn nu i alla fall.. kastat gammalt och sorterat favoriter.. läste någonstans att sånt också är jätteviktigt :D

Jag har rensat jobbdatorn faktiskt men jag kanske ska ta mig lite tid med att rensa denna med då!

PRECIS vad jag insåg tidigare idag att jag måste göra! Jag har en massa gamla uppsatser kvar som är över 4 år gamla…
väldigt onödigt…
Bilen är en annan sak som är viktig, och som man lätt glömmer…

Bilen fick sig en omgång för ett par veckor sen men jag skulle behöva dammsuga o putsa den lite till och nu behövs en rejäl tvätt av utsidan med…lite lerigt här på landet…
Bilen sköter sambon exemplariskt, så det behöver jag inte tänka på :D

#16 Vilken lyx!!!
Gubben har faktiskt rensat min bil en gång o han brukar vara hygglig o byta däck åt mig
Fast det beror nog på att det är mer hans bil eftersom jag inte har körkort ;)

Hehe!! Ok då förstår jag!!!