Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 813 ggr
Hennum
0

Längtar efter ett riktigt hem

Hej!

Jag heter Johanna och är rätt ny här på feng shui iFokus. Jag bor i en studentkorridor, med ett eget rum som är litet med med ett stort fönster som solen skiner genom hela dagen.  Det är nog det enda bra med mitt rum.

På sista tiden har jag börjat längta så mycket efter en egen lägenhet. En lägenhet med ett kök, egen dusch, ett rum och en hall. Så jag kan hålla disken i köket, shampooflaskorna i duschen och skorna i hallen.

Och jag längtar efter att ha ett eget kök där jag har mina egna rena kastruller och kan använda mina egna snygga tallrikar. Bland annat så har jag en svart massorkantig servis som är riktigt tjusig.

i mitt egna kök ska jag ha ett eget kylskåp och inte bara en hylla, jag ska ha egna skåp och slippa ha havregryn ståendes i min bokhylla.

Och i en lägenhet skulle jag oxå lätt kunna få plats med allt jag har. dessutom så får man så mycket omväxling. Man har flera rum att vistas i!

Nåja, nu är jag 20 år och student. Och jag sparar så mycket pengar på att bo såhär. Får uthärda ett tag till. Men som jag längtar! :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Clary
0

Förstår dig så väl, det är inte så kul att bara ha ett rum att bo i. Bodde så själv under en period och så jag njöt när jag väl fick en egen lägenhet.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Hellas]
0

Ja när man är 20 börjar man ju vilja skaffa sig ett "riktigt" hem och kunna möblera och fixa precis som man vill och när man vill.

Men den tiden kommer ju också och fram till dess får du fortsätta planera och fantisera vilket inte är helt fel.

Hennum
0

Jo, jag får ju göra det. ^^

och det är ganska bra motivation oxå… Plugga på duktigt så att man så snabbt som möjligt kan skaffa jobb och få ha sin lägenhet. :P

ni anar inte så många blommor jag ska ha! :D En djungel vill jag ha.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

JMax
0

Förstår dig!! Skulle nog aldrig klara att bo så…Strongt av dig!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!