Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettinredningstips
Läst 3875 ggr
Dojdan
0

Golv-kandelaber

Jag vill ha ett par riktigt fina golv-kandelabdrar (stavning?). Någon som vet vart man kna hitta det?

JMax
0

Jag letar med för fullt efter ett par riktigt stora men har inte hittat några än…

Jag frågade i en frisör/massage affär som hade exakt såna jag ville ha i sin skyltning men de mindes inte vart de köpt dem, jag skulle titta in i nästa vecka när ytterligare en person skulle vara där.

En butik som heter Lilla Huset eller nått i Linköping har ganska stora fina men inte som jag ville ha…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

http://www.unnerstadgardoinredning.com

Denna butik kan ha med, ligger en bit utanför Linköping o måste nog besökas inom en snar framtid!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

PiteCarina
0

Googlade lite och hittade bl.a. det här:

Blocket (Fast det var ju bara en)

Sally Bazar

CarlsonInterior.se

Alice & Sens

Hos Åhlens

KristersMöbler & Maskin AB (Fast den är lite väl dyr för en ickeröd plånbok! ;-) )

Även tips på att Hemtex, Lagerhaus, och MIO har haft sådana.

Dojdan
0

det är precis såna som den på blocket jag vill ha!!

Tuva-Lena
0

Jättefin! Förvånad Jag har en i smide men den ser lite annolrunda ut förstås, ingen kandelaber direkt - mer en ljus stake.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

szirius
0

Jag har en idé om att göra egna….av runda, tjocka, snidade träben som man skruvar fast en rund träplatta på under och nån slags mässingtallrik över, målar i svart eller vitt och har stora blockljus påGlad 

Ingen kandelaber precis…men ljuspelareTungan ute

Tuva-Lena
0

#6 Kul szirius, den måste du visa upp för oss sedan! kanske nåt vi andra kan göra sedan också? Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

szirius
0

ja, vad bra att jag skrivit ner det här, det blir som ett litet kontrakt att få det gjort, heheOskyldig