Traderafynd!
Den med hjärtan kostar 84 kr inkl frakt.
Buddhan kostar 50 kr inkl frakt.
Hoppas jag vinner på det, det var inga bud sen innan!

Den med hjärtan gillar jag!! Hoppas att du tar hem dem!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Vet du va? Den med hjärtan har jag två stycken av!
Lycka till! Hoppas att det går vägen!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#5 Ohh har du! Har du kollat efter doftoljor på Tradera? Finns jättemycket till bra pris! Tror det var 25 kr inkl frakt!

#5 Du vill inte sälja en av dina??
Eller båda…

Rodde du hem auktionerna? Hittade dessa o flera fina saker på www.d7.se de kostar 39:- st
det är inte slut än, men jag leder fortf!

Den ovan tycker jag var riktigt fin med!
oooh gud vilken vacker!!

#10 Det var riktigt läcker måste in och kika vad de har
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag gilar verkligen deras aromalampor i mosaik!!

Å en med ängel!! Måste beställa tror jag men jag vill ju beställa stenar med å så vill jag ha möbler o ett nytt överkast o behöver gå till frissan o lammskinn till bebben o mycket mycket mer…
Gud vilken underbar butik det där var, dammsugarkulorna vill jag ha också :P

Hahaha… gubben av…? :D :D

så kallad "rosafluffskräck" tror jag det heter…
haha ja men den där var ju för hemsk :D
..nu måste jag in o kolla också. Där kan man ju faktiskt fynda ju!
Den där fluffiga grejen till backspegeln skulle bli skitsnygg i min bil - den är ju mörkgrön. 
Fick hem aromalampan med hjärtan idag! Fick med en olja med doft av pumpapaj, och gudars vad gott den doftar! Nästan så jag blir sugen på att testa pumpapaj :)

Pumpapaj? Hehe, det lät inte som en doft man skulle köpa osniffad direkt!
hehe nej den följde med! :D
Kul att du vann aromalampan!
Det lät spännande och originellt med pumpapajdoft! 
Hur går det med de andra två auktionerna?
Boken har gått upp för mycket i pris, men jag tror att jag kommer vinna den andra lampan.
köpte även 2 cd-skivor med avslappningsmusik! Jag har velat ha det huuur länge som helst!
Åh avslappningsmusik, det skulle jag också vilja ha! Har en skiva med "Cosmica", helt underbar.
Rose Garden heter den.
Ahh okej.. det är främst när jag badar som jag vill ha avslappningsmusik.. och sen skulle jag vilja lägga in den på min MP3 också så jag kan lyssna lite när jag inte kan somna. På så vid kanske jag kan låta bli att gå upp…
Jag hade ett akvarium i sovrummet förut. Det var jättebra för att somna in! Men när man väl sov, ja då drömde jag stup i kvarten att jag kissade!
Ha ha!
Inte lätt det där. Annars är just akvarium väldigt avslappnande. Nu lyssnar jag till värmepumpen. Den blåser varm luft ut i rummet och låter som en svag sommarbris ungefär. Väldigt avslappnande, fast inte mitt i vintern när det är kallt. Då brummar den mer.
Jaa.. jag kan tycka att det är vääldigt avslappnande att lyssna till min smabos andning när han sover djupt!
Oj,akvarium är inte bra i sovrum så det är bra att du flyttat det.Det som stör är ljudet från pumpen plus vattenljud.
Jag har en cd med fågelkvitter!Älskar den!Tidigare hade en granne fåglar ute på sin balkong under sommaren det var såå mysigt att höra kvittret,nu har andra flyttat in och jag tänkte att jag får ordna eget kvitter (vill inte ha fåglar inne av flera anledningar - katt är en).
Jag skäms nästan att berätta det, men… på vårmorgnarna när fågelkören är som inetnsivast utanför huset - jag bor ju alldeles vid skogsbrynet - så brukar jag sätta öronproppar i öronen..
Det är björktrasten som kan få mig gaaaalen, vet du.. men bofinken och koltrasten lyssnar jag gärna på. 
#35 Hihi,då antar jag att de kvittrar som mest när du är tröttast?Då skulle jag också använda öronproppar.CD:n är lättare,den brukar jag ofta sätta på till frukost då är jag (oftast) vaken och det är enbart mysigt.
Kommer ihåg när jag tältade för massa år sen,då var det sjöfåglar som kom och skrek i gryningen knappast uppskattat då tyvärr.