Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettofftopic
Läst 1574 ggr
szirius
0

min härliga utsikt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara dela med mig av min utsikt genom köksfönstret just nu! Plommonträdet står i full blom och det är sagolikt vackert! ( Nä, jag bor inte i Sverige…Flört)

[Hellas]
0

Åh så fantastiskt, det är helt underbart när Plommon, körsbär och Äppelträd står i blomm.

Min morfar hade en jättestor trädgård full med körsbärsträd och andra fruktträd och det var som att komma till Körsbärsdalen när det blommade som mest.

Tuva-Lena
0

Vilken magisk bild szirius! Verligen vacker. Tänkte väl jag också, "körsbärsträden står i blom…?" Obestämd Och här ligger snön fortfarande flera decimeter djup, men till helgen har dom lovat go'väder hos oss också. Jättefint har du!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

szirius
0

Mmm, du skulle vara här nu! Persikoblom, aprikosblom, kastanjeblom, mandelblom…ja det tar aldrig slut!Och ute på landet är det fortfarande många som har halmtak här,till sina vita putshus, så det ÄKTA bröderna lejonhjärta-stämningGlad

[Hellas]
0

#3 Baske mig om jag inte tar en omväg med kvasten imorgon till dig szirius Skrattande

szirius
0

Ja men gör detSkrattande vi kan samlas runt linden o dansa under påskfullmånenFlört Välkomna hitTungan ute

[Hellas]
0

UnderbartKyss!

Men på tal om fullmåne, jag har alltid tyckt att det är så hissnande att se på månen och samtidigt inse att vänner på andra platser och till och med andra länder faktiskt tittar på samma måne, inte alltid samtidigt förstås beroende på var i världen det är men ändå:).

Världen blir genast så mycket mindre och avstånden så mycket kortare

Dojdan
0

Gud vilka vackra fönster du har szirius! Mer bilder från ditt hem vill vi se :)

szirius
0

#6 visst är detGlad. Jag och en god vän stämmer alltid träff "på månen", för vi tittar ju på samma måne och då möts vi därOskyldig!

szirius
0

#7 tack! Ja, det här huset alltså…jag har fortfarande inte förstått att det är vårt…så fiint.Egentligen inte alls min smak… jag drömmer ju om ett vitt hus med halmtak o duvor o getter o höns o det stuket…det här är nästan ett palats…det går under namnet " slottet"…

Men jag börjar älska det mer och mer.Det där andra halmtakshuset blir bra när jag är pensionär…Cool

Norrann
0

O,så vackert och skönt med blommande träd!Det ser man knappast alls häruppe i kalla nord där en annan bor,förutom då vi åker iväg till värmen.

Clary
0

Så vackert szirius, får mig att längta ännu mer efter alla blommande träd och buskar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Jag har också en vacker utsikt ifrån mitt köksfönster, men tänk så olika det kan vara! Skall ge er ett exempel under dagen.. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JMax
0

Vilket underbart fönster!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

szirius
0

#12 vart tog ditt köksfönster vägen?Glad

[Chakra]
0

Fönstret får mig att tänka på ett kyrkofönster! Mycket vackert!