Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1091 ggr
Dojdan
0

Biblioteket!

Nu har jag varit på biblioteket och letat efter Feng Shui-böcker! De hade faktiskt oväntat mycket i ämnet, så det rekommenderar jag verkligen! dessa böcker lånade jag, och ni kan vänta er en del utdrag om jag hittar nåt intressant Flört

En komplett illustrerad handbok i Feng Shui av Lillian Too

Din personlinga Feng Shui - Hur du använder Feng Shui för att finna hälsa och harmoni av Lam Kam Chuen

Må bra med Feng shui - Planera och möblera enligt klassisk kinesisk vishetslära av Lam Kam Chuen

Inred med Feng Shui - 168 tips för ett harmoniskt hem av Lillian Too

Såg nu att det bara var två olika författare.. men vad gör det :)

JMax
0

Hmm..kan ju absolut vara värt ett besök då!! Var nog typ 100 år sen jag var på ett bibliotek senast…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hoppfull
0

Oj vad du är på G Dojdan!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Pinochio
0

Ja det må jag säga, du ligger inte på latsidan precisGlad

Ser fram emot att se något spännande inslag, när du hunnit läsa dem.

PiteCarina
0

Den nedersta boken håller jag på att läsa nu. Tycker den är bra, men "Rensa i röran" tilltalade mig mer.

Hade också tänkt låna mer "Feng shui"-böcker, men glömde bort att biblioteket stängde idag redan klockan två och kommer att öppna igen först om drygt en vecka. De ska byta datasystem. Men det finns ju även mycket intressant att läsa här på nätet.

Tuva-Lena
0

Wow Dojdan! Förvånad Inte lite du har att plöja igenom, men jag ser fram emot att få ta del av dina utdrag.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

szirius
0

Ta det försiktigt med energipåslaget baraFlört Tänk på att spara lite på batterierna, särskilt när du nyss varit sjukGlad

Dojdan
0

Jag grundläser inte.. jag bläddrar och läser det som verkar intressant, mycket återkommer ju :)