Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1337 ggr
[Hellas]
0

Planer inför helgen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har ni för planer inför den stundande helgen?
Själv ska jag på Cykeltävlingar, årets första så det ska bli kul.
Obs! Jag Cyklar inte, jag fikar och hejjar på *skitjobbigt*Cool

Dessutom hoppas jag på kalasväder så att jag kan rengöra min altan och förbereda inför sommarens grillpartyn.

JMax
0

Åh va avis jag blir!! Fast jag brukar cykla o inte fika…tyvärr blir det inga lopp för min del i år…:o(

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

piri-piri
0

Jag ska jobba

Tuva-Lena
0

Jag fortsätter nog rensningen här hemma, fast det beror lite på väderleken också. Vid fint väder råder inomhusförbud! Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Clary
0

Jobb en stund och sedan trädgård eller inomhus, är lite kallt idag så vi får se vad det blir Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Hellas]
0

Det blev inget cykeltittande för mig idag, min son är sjuk och tävlar inte idag så jag blir hemma men det gör ingenting, jag får hitta på någonting annat.

JMax
0

Vi har fortsatt röja lite i trädgården. JAG har fått i gång gräsklipparen så vi drog ett par vändor med den, bara så att gubben förstår att JAG har fått igång den…!Tungan uteCool

Inga direkta planer denna helg annars, ska nog mest ta det lungt o kanske beta av lite småsaker på listan. Jag ska måla slut på en proburk beige i hallen, tror att det blir den färgen. I morgon ska vi på ljusparty så det kanske blir nått nytt lysande.

Nästa helg ska vi försöka komma i väg till tippen med ett rejält lass från trädgården.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Chakra]
0

Jag jobbar denna helg, men idag när jag kom hem har jag suttit en timma i solen och tittat och läst i Leva & BoGlad

Clary
0

Rensat tyg och hobbyskåpet, en sopsäck till Flört Man hämtar grovsopor här vecka 20 så jag har lite tid på mig än men jag får nog öka tempot lite till Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien