Utbildad i Feng Shui
Blir lite nyfken på vilka av er som har utbildning i Feng Shui?
Har tittat runt på de olika skolorna och de är ju inte direkt gratis och vilken ska man välja? Om du har något tips gällande skola vore det roligt om du delade med dig av det 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Har du några länkar till de skolorna? Finns det distansutbildningar?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Vet faktiskt inte om det finns distanskurs, var in och tittade på en skola i närheten av mig men priserna var inte riktigt vad min kassa tillåter. Hoppas på att någon av alla här inne har lite tips att ge annars är det väl Google som gäller
Jag har gått en helgutbildning i feng shui och har t.o.m ett diplom i det. Man hinner bara en bråkdel på den tiden men lite grunder och det väcker en del tankar.

#3 Vart gick du den? Det skulle vara jätteroligt att gå någon kortkurs. Jag har ju jobb så det är svårt att gå nån längre utbildning, nu kommer jag ju vara ledig ett tag men svårt att plugga med småkottarna…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#4 Jag gick den på Alfa hälsocenter utanför Stockholm.
Gå in på alfahalsocenter.se och kolla, de har massor med olika utbildningar både långa och korta.

#5 Det där var intressant, de har ju massor och inte för långt bort för mig. Tack för det tipset, piri-piri 
Jag har gått Nordic Schools konsultutbildning - rekommenderas! :-)
Om man inte tänkt arbeta med Feng Shui så är helgkurs ett bra alternativ, såsom piri-piri tipsar om!
Birgitta Tryberg har också helgkurser, där man kan gå fler steg om man vill fördjupa sig sedan!

Härligt med fler tips, de ska noteras, tack 
Helgkurser är perfekt tycker jag, lagom mycket på en gång
Jag får mycket hjälp av min sonhustru och hennes mor, äldre syster Shouhui, att förstå feng shui. Det är lärorikt och lättare än man tror att infoga i vår kultur.

Hon som ska ha föredraget i Lund den 14/5 har gått Nordic school och hon rekommenderar den varmt.
Oj då, Birgitta Tryberg bor endast tre mil ifrån mig men hon brukar vara dyr på föreläsningarna. Hur är det med kurser..?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Kurser håller hon i Gamla Stan, Härnösand-Kramfors, Jokkmokk, Sigtuna. Steg 1 tar hon 2700:- för men har inte hittat hur lång den kursen är.
#12 Jag har snubblat över hennes hemsida en gång. Skall försöka att hitta den så kan jag lägga in en länk.
Här hittar ni lite info kring hennes kurser Feng shui
Såg att hon har en kurs i Sigtuna nu i sommar Clary, 1-2 aug, Steg 1. Tvåtusen koster den - sommarpris tydligen.. Inte så långt ifrån dig. Ska vi gå? Jag kan bo hos brorsan i U-sala. 

#13 Det vore inte så dumt och du kan bo hos mig, har gott om plats, det skulle vi gilla
Undersöker vidare 
Jättekuuul!
Får se vad plånboken säger vid den tidpunkten. Sommaren är lågsäsong för mig då de gäller behandlingar, men turisterna kanske invaderar min lilla stuga..