Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1096 ggr
Dojdan
0

Hej på er

Jag har ju inte varit här så mycket den sista tiden. Sen jag åkte till Greklan doch blev så sjuk har jag kommit av mig helt med hela iFokus. Men jag finns här och läser och hoppas att jag kommer igång och skriva snart igen.

Mitt Feng Shui-ande har väl också gått sådär sedan jag kom hem. Men jag satsar på att komma igång snart så att jag kan bli "klar".

Kram på er!

PiteCarina
0

Hej Dojdan!

Tråkigt att höra att du blev sjuk! Blev du det där nere? Är du återställd nu?

Har saknat dig här inne!

Kram PiteCarina

JMax
0

Har undrat vart du tagit vägen. Hoppas att du är bra nu annars får du ta o krya på dig!!

Smitta inte ner mig denna gång bara…Tungan ute

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Dojdan
0

Jag fick med mig nån konstig magbakterie från Grekland..! usch och fy, men jag är bra nu! :)

JMax
0

Å fy!! Den vill jag verkligen inte ha!!Rynkar på näsan Fy va tråkigt, bröt det ut när du kom hem eller förstörde den din semester?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Susanne3
0

Jag blev också smittad i en maginfektion när jag var på bröllopsresa till Malta. Det var hemskt, vad ont jag hade. Jag blev gravid samtidigt, men jag miste det ena barnet (skulle ha blivit tvillingar). Så jag förstår vad du har gått igenom. KRAM

szirius
0

#0 hej Dojdan, gissar att du såg mitt meddelandeFlört.Du ser att det är fler än jag som saknat dig här inne!Skrattande Tråkigt att höra med bacillerna, då var jag inte helt fel ute ändå, som hade "på känn" att du inte mådde riktigt bra…Obestämd

Tuva-Lena
0

Jättroligt att du är tillbaka Dojdan, men fy, behöva bli sjuk när du skall vila och återhämta dig!? Välkommen tillbaka! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."