Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettofftopic
Läst 768 ggr
[Hellas]
0

Sveriges nationaldag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja idag firar vi Sveriges nationaldag.
Det jag känner är att vi alltför länge bortsett från den här dagen så vi har nästan glömt bort hur man gör.

Tacka vet jag Norska nationaldagen, där kan man prata om pompa, kalas och festligheter.

Men ändå vill jag önska er en fin dag och hoppas att ni får det underbart.

Tuva-Lena
0

Tack Hellas! Glad jag tycker att vår svenska flagga är så vacker mot den blåa himlen så jag tog mig friheten att lägga in bilden direkt i inlägget. Hoppas att det är okay? Flört

Ja visst är den här dagen värd att fira! Jag tycker att det som "är Sverige", numera får alltför liten plats i vår vardag så jag skriver gärna under på din kommentar!

Ha en underbar nationaldag allihop! Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JMax
0

Tack detsamma Hellas o trevlig nationaldag på er allesammans!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Clary
0

Tack Hellas! Vi firar födelsedag här tillsammans med nationaldagen, han valde perfekt dag att komma på, flaggas alltid. Vi firar ju också Norges eftersom min man kommer därifrån Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

szirius
0

#4 min pappa firas också idag, det skojade han om så mkt när jag var liten så jag nästan trodde på det till slut - att hela svenska folket hissade flaggan för honom alltsåFlört. När vi bodde utanför Sthlm brukade vi åka in till Skansen o fira, då fick man ordentlig nationalstämning!Men annars är det lite dåligt i Sverige…

Liksom i Norge är det pompa o ståt även här i Ungern när de firar.De firar visserligen alla möjliga högtider här stort, så flaggorna åker fram jämt o ständigt…men så har de haft många krig o "eländigheter" här också, så de har väl en extra stark känsla för sitt land och frihet kanske?Obestämd

Vi har firat dagen med långpromenad, siestasovning pga värmen o nu blir det glass för att sedan kanske grilla ikväll…vi har hetta!

Ha en trevlig kväll allihop!