Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1365 ggr
JMax
0

Dagens skratt...

Parkeringsproblem…

I dag har jag varit inne i stan, besök hos bm samt lite shopping. Parkerade snyggt i min ruta o traskade i väg med dottern i släptåg för att utföra våra ärenden. Kommer tillbaka några timmar senare och ser att någon parkerat brevid, lite väl nära…Jag kommer helt enkelt inte in i min bil…Provade 17 olika sätt att ta mig in i bilen men inget funkar. Det bästa resulterade i att jag höll på att fastna med magen i kläm o det enda det resulterade i var illamående. Dessutom visade det sig att det var Linköpings mest ödsliga parkering med inte en kotte i närheten. Efter en stund parkerar två väldigt överviktiga personer sin bil men det kändes lite fel att fråga dem…Ytterligare en stund senare kommer en körskole bil o den haffar jag o körläraren backar ut bilen åt mig!! Han flinade lite o de har säkert nått skoj att prata om på eftermidagsfikat i dag men det bjuder jag på!!Skrattande Givetvis regnade det hela tiden med!

Så dagens läxa: Är du höggravid, parkera låååååååångt i från andra bilar!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Clary
0

Härligt!! Jag kan se bilden framför mig Glad Tack för dagens skratt Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

JMax
0

Det hade ju blivit bättre om bilen brevids ägare kommit samtidigt som jag satt fast…Skrattande

Clary
0

Å så skulle man haft en kamera 12

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Chakra]
0

SkrattandeJag har råkat ut för liknande två gånger på samma parkeringsplats, men då kunde jag ta mig in på passagerarsidan.Lite dum känner man sig.

JMax
0

Provade passagerarsidan men där hade jag ju monterat fast babyskyddet sen kan jag inte lyfta benen så högt…Cool Haha! På passagerar sidan fanns det gott om plats för den gränsade mot en handikappplats.

Hoppfull
0

Hahahaha, det hade man ju velat tjuvkika lite på Tungan ute

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

PiteCarina
0

Tack för att du delade med dig! Ja, det skulle ha varit kul att se! Skrattande

Norrann
0

Skrattande

szirius
0

hihihi,jo man fastnade en del med magen minns jagFlört.Det roliga var att jag även en bra tid efter förlossningen satte mig i bilen med rumpan först och gick "på sidan" förbi folk av ren VANA, hahahaSkrattande

Crowone
0

*ASG* Skrattande

Ja här är det en som skrattade gött åt denna dråpliga historia, Hihi!!