Prydnadsstenar?
Nån som har nån länk till nån sida som säljer såna fina släta stenar med ingraverade ord på? Jag kollade runt i går i stan men hittade ingen butik som hade det.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hittar ingen sån butik men jag vet att jag har sett dem någonstans
får fortsätta leta….
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Chilli i Halmstad har några stycken. Har ni Chilli-butik hos er, så kolla.
Internet vet jag inte.

Kanontips, för de finns i Uppsala och Norrköping-Linköping också
Tack 

Your welcome!! 

Tack!!
Ja jag tror det ligger nån Chilli nere i Tornbyområdet i Linköping, jag kan ju iof ha helt fel men får ta mig en titt nån dag!

Snyggt och ett bra tips
När drar du iväg på semester? Om vi inte hinner höras innan så vill jag passa på att önska dig en jätteskön sådan och hoppas att du får fint väder här med.
Kramis

vi flyger på söndag! Tack så hemskt mkt
.Svärmor har sagt åt oss att ta med varma kläder…de har haft 5 grader o regn en vecka.HUUU - vi som har haft t-shirt sedan april!

Tack dojdan!
#7 Jag skriver så fult ju…
#9 Ska ni på semester! Va skoj, ha det så trevligt!! Vart bär det av?

#10 till det exotiska landet Sverige
! Man sätter visst upp nån pinne som man dansar kring, oftast i regn…sen äter man nån fisk som luktar surt..ja det ska bli spännande 

Fast först gör vi ett stopp på Legoland i Danmark, det ser jag fram emot minst lika mkt som sonen -jag älskar bergodalbanor! Mannen brukar sätta sig med tidning o en öl, haha
Kanske du kan leja nån vän att skriva fint?

#11 Åh va trevligt! Välkommen hit! Jag hoppas att vi kan erbjuda bättre väder när du kommer än det som just nu är utanför fönstren…