Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettofftopic
Läst 1789 ggr
SilvianLuna
0

Jag är tillbaka

Hej!

Ville bara passa på att berätta att jag är tillbaka på Feng Shui i Fokus och att jag tog en paus förut. Men nu är jag här och tar nya tag och ser fram emot tiden hos er allihopa. Skrattande

[Hellas]
0

Hej och välkommen tillbaka, jag är också borta en hel del just nu, jag tror det handlar om vädret + att man ibland måste ägna sig åt andra saker.
Kanske man har en massa att berätta när man väl kommer tillbakaFlört

Clary
0

Trevligt att se dig igen Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

SilvianLuna
0

#1 Ja precis. Det har hänt massor, även om det inte känns riktigt som så. Men det finns massor av idéer till hemmet. Jag kommer hit och hämtar lite inspiration över alla kloka råd som skrivs här inne. Glad

#2 Tack, detsamma.

JMax
0

Välkommen tillbaka!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Clary
0

Men Johanna, kvar än Förvånad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Välkommen tillbaka Silvian! Sommaren lockar också just nu så det är helt förståeligt. Inredningsplanerna ligger på hyllan hos mig just nu, ja det blev ett litet race i helgen när regnet öste ner men man kommer inte igång riktigt ändå.. Foten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JMax
0

#5 Absolut!! Har varit inne o jobbat en stund bara, därför har jag vart utloggad…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

SilvianLuna
0

#6 Ja, det har regnat friskt nu, även om jag inte klagar så värst men man får önska och hoppas att solen skiner för en gång skull under midsommar Glad