Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettofftopic
Läst 2120 ggr
[Hellas]
0

OT - Tarot, vägledning!

Hej på er,

Jag håller på med Tarot i en extremt liten skala och har ju egentligen bara lagt lite små läggningar i en väldigt sluten miljö och grupp.

Jag fick dock en ingivelse att kanske prova mina vingar lite utanför den vanliga kretsen jag oftast håller mig till gällande just Tarot och överhuvudtaget medialitet/mediumskapet.

Så jag tänkte fråga om det finns någon här som skulle vilja hjälpa mig att vara en ärlig och uppriktig hjälpsitter till mig, med det menar jag, är det någon av er som vill bli spådd, få vägledning .

Jag lägger endast fyra kort, dåtid, nutid framtid samt att jag ger dig ett ord på vägen annars blir det för omfattande.
Jag läser av korten intuitivt och använder inte några generella böcker.

Tarot handlar om vägledning så det finns inga absoluta svar kring någonting, då alla våra val alltid är frivilliga.

De tre första som svarar i tråden tar jag till mig, jag skickar då PM med det jag får fram så ingenting kommer att skrivas i den här öppna tråden.

JMax
0

Hjälpsitter, betyder det att du vill ha en tarot kunnig? Du får gärna spå mig om det är vad du söker men jag kan inget om tarot

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Hellas]
0

Åå, det var ett dumt uttryck, jag menar förstås att jag vill hjärna ha några som vill få vägledning eller bli spådda som man också kallar det för.

i mediala sammanhang brukar man kalla det för klient eller sitter.

Tack JohannaMaxx, jag skickar PM när jag är färdig Flört.

Levethia
0

Beror på vad du vill ha i betalning, testar gärna, men är svår spådd :)

Medarbetare på Science Fiction

JMax
0

Hur är man svårspådd?

[Hellas]
0

Levethia. Det kostar ingenting, jag ser det som att Du hjälper mig om du vill så att säga så det är min tacksamhet du får Kyss.

Jag vet att en del säger att man är svårspådd, kanske det är så, jag vet inte men eftersom jag tränar så tycker jag det bara är bra.

Ska jag skriva upp dig Levethia

Levethia
0

Ja svår spådd så menar jag det att, det till 90% aldrig stämmer… vissa saker stämmer, men går antagligen på för många vägar och ändrar det som skall hända, eller jag vet inte.

Hehe det enda jag vet är att det aldrig stämmer, men kan ju ha att göra med att de som har spått har stått för nära.

Levethia
0

Ja gör gärna det :)
Tycker det är lika intressant och roligt oavsett :) Om det inte stämmer framtids mässigt så brukar dem alltid träfffa huvudet på spiken när det kommer till en personligen :)

kali
0

Du får gärna ge mig  vägledning då jag har lite att fundera på.  Ska jag skriva ner de funderingar jag har till dig ?det är två frågor som jag funderar på lite fram och tillbaka på?

Kram Katarina

[Hellas]
0

#8 Hej Kali, då skriver jag upp dig som den tredje personen, tack så hemskt mycket.

Jag kommer att dra fyra kort, det ena står för dåtida händelser, det andra står för hur det idag ser ut och det tredje ger en vink om hur den fortsatta vägen kan komma att se ut.
Utöver detta drar jag sedan ett fjärde kort som enbart handlar om ett råd på vägen.

Jag är så ny så jag vågar inte dra ett kort för en specifik fråga.
Normalt sett så brukar jag läsa av fotografier men detta är en helt annan sak.
Men jag vet också att då jag tränat på andra så har ofta svaren kommit ändå på det de kanske funderat på trots att jag inte vet om det.

Man får alltid exakt vad man behöver för stunden ha alltid tillit till det.

Jag börjar imorgon!

Alltså är det nu
Kali, JohannaMaxx och Levethia som kommer att hjälpa mig denna gång Kyss

[elel]
0

Skulle du behöva någon vid något annat tillfälle så ställer jag gärna upp!

Clary
0

Synd att jag missade det här igår men du får väldigt gärna lägga till mig på din framtida lista FlörtKyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Chakra]
0

Och jag tar gärna emot vägledning om det blir fler tillfällenGlad

[Hellas]
0

#11,12 Det tror jag det men ni får nog vänta KyssTungan ute

Puss på er <3

Clary
0

[Hellas]
0

#14 Fniss

[Chakra]
0

Skrattande

[Hellas]
0

Sådärja, nu har de tre första fått varsitt PM, detta var ju jätteroligt men jag märker ju att jag är ovan för energin liksom avtar efter ett tag.
Nu väntar jag på domen från dem, går det riktigt dåligt tror jag att jag håller mig till Feng Shui och att prata med andar Flört.

Elel, Clary, Chakra, jag tränar jättegärna på er men inte idag utan det får nog ta några dagar eller så.
Vecka nu som kommer blir kanske lite hektiskt med en son som ska flytta men förvisso kanske det kan vara ett sätt att komma undan.
*Fniss* "Mamma ska lägga Tarot nu så Ni får bära kartonger själva……."

Clary
0

#17 Tycker jag låter som en alldeles perfekt ursäkt för att få ta rast

[Chakra]
0

#17 Åh tack, Hellas! Jag trodde vi skulle bli utan vägledning!Glad

Jag väntar så gärna!

Var det Skara flytten går till? I så fall bor jag bara sex mil därifrån.

[Hellas]
0

#18 Du har så många underbara "Smiliesar".
Jag vet att jag gjorde ordning en Smilies tråd så att man kunde hämta något passande då det behövdes, vi kanske ska fixa en sådan igen Clary :).

Jag tar och kopierar den tror jag från ÖN, den är ju "tagen" från en annan sajt på iFokus så det spelar ju ingen roll Flört

Clary
0

Gillar smiliesar

kali
0

Tack så mycket Hellas att jag fick möjlighet att hjälpa dig.Glad

Din läggning var jättebra.

Har pm:at dig.

Kram Katarina

Levethia
0

Ja jag säger detsamma, helt fantastiskt bra läggning, Super nöjd, har aldrig varit lika nöjd förut, du träffade mig mitt i prick :) 500 poäng till Hellas :D

[Hellas]
0

#22,23 Tack snälla ni för att jag fick träna på er och jag är glad för att det även kanske gav er någonting Kyss.

Många kramar
Hellas

szirius
0

Hurraaa! Det är så mkt kärlek på fengshui!!!Skrattande

Tuva-Lena
0

#17 Va spännande! Ja jag är alltid sent ute, men i framtiden kanske om du kommer tillbaka i normala gängor, efter en tids separationsångest efter dina barn, så ställer jag mig också gärna till förfogande. Flört

#25 Jaaa szirius, visst är det härligt och det är tack vare alla underbara människor som finns här! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

piri-piri
0

Vad spännande, jag är också försent ute såklart men behöver du träna på fler framöver så ställer jag gärna upp.

[Hellas]
0

Jag har några på kö redan som jag inte riktigt hinner med som jag vill just nu pga. flyttbestyr så jag återkommer om jag behöver mer träning.

[Jeremina]
0

Jag vill bara skicka en riktigt lååång kram till dig Hellas..du är unik!

[Hellas]
0

#29 KyssKyss

kali
0

Hellas var jätteduktig med tarotläggningen. Har faktiskt fått lite användning av den redanGlad Kram Katarina

Clary
0

#31 Förvånar mig inte, hon är så duktig vår Hellas Flört

szirius
0

Hellas , jag har en fråga till dig - har du möjligtvis inte lust att skapa en tarotifokus eller nåt liknande ?Varför jag frågar är för att det ofta kommer dessa frågor på existens, PU och AU ( tydligen har även ÖN sagt ifrån kring detta nu, som innan kanske setts som inom denna genre) att få bli spådd över olika situationer i livet.

Eftersom denna "nisch" inte finns tydligt på någon av sajterna nu,och heller inte riktigt vill ha den, så vore det väl bra om det skapades en egen sajt kring detta? Där människor får öva sig i att lägga tarot, läsa av kort, distansheala osv?Intresset verkar ju stort.

En tanke som slog mig bara….Glad

[mia-38]
0

Du får gärna spå mej Hellas om du har tid och ork. Skrattande

JMax
0

Jag har iaf börjat på mitt svar till dig Hellas! Det ser ut att bli långt…:o)

[Hellas]
0

#33 Haha, szirius, det kommer inte på fråga, det finns så många kompetenta Tarottolkare som kan bedriva en sajt gällande ämnet bättre än jag själv.
Jag använder "bara" korten som ett komplement till mediumskapet.

#34 Hej mia, jag gör inga fler just nu, jag skäms för att jag ännu inte gjort de jag lovat Skäms.

#35 JohannaMaxx, så utförligt behöver det ju inte vara om du inte vill förstås Kyss.

Kram på er

szirius
0

#36 fast sajten skulle ju handla om ÖVNING, inte om proffessionella….det finns ett stort intresse hos många att både öva upp sin förmåga och att själv bli avläst….det vara bara en tanke som slog mig, då dessa inte har något forum att mötas på just nu.

#35  Det var länge sen man hörde nåt från dig -är det full rulle som småbarnsmor kanskeFlörtKyss?