Rensa vidare, rensa vidare
på min färd mot ett rent hus….
Hade jag nu kunnat lägga in ljud så hade ni fått höra min egen variant av "Vandra vidare" men nu har ni tur och slipper det 
Ska ta den där storskrubbningen av badrummet idag. Har rensat ut allt som ska bort så nu ska väggar och golv få sin omgång. Har kakel upp till taket så det blir till att leka apa
Hoppas orka med gässtrummet också, så var det en hel det grejer som ska ut på annons, gäller att passa på när jag har en heldag ledigt 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tänk så N Ö J D du ska bli när detta är klart!
Lycka till!!
Mitt badrum tog jag tag i för några veckor sedan och skåpet under diskbänken, plus kylskåpet. Jag lever fortfarande på den insatsen..
Lycka till Clary! Det kommer att kännas härligt efteråt!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det blev inte riktigt i den ordning jag tänkt mig så gästrummet är kvar. I gengäld fick jag tvätten klar och en massa annat småplock också, och ja, jag är nöjd 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Det spelar ingen roll i vilken ordning man tar det, man får ju tänka på dagsformen också.
Är man inte så där riktigt motiverad så kan man ta nåt enklare som går snabbt att fixa.
Idag började jag i bagarstugan… och fyyyy hör ni!
Jag har ju rensat hela sommaren ändå efter svärmor och känner mig ganska "nöjd" om man säger. Men idag var det så fint väder ute så jag började så smått med lite snabbjobb och hann med två mindre utrymmen i alla fall. Den värsta röran återstår kan jag tillägga. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."