Sveriges fulaste hem
I kväll ska man starta en ny serie på tv3 om Sveriges fulaste hem.
Erik och Karin har i 40-års tid sparat prylar från världens alla hörn och har även kvar möbler från 70-talet.
Tyvärr har inte jag tv3, ska se om jag kan smita in till grannen, men det skulle vara kul att se. Kanske kan man få lite nya idéer och inspiration 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Tack för påminnelsen!
Programmet ska jag se, och Simon och Tomas brukar hitta på rätt dramatiska lösningar ibland, och lite väl färgstarka inslag i mitt tycke, men ändå kul med människor som vågar.
Och så är ju hundarna så söta!
Vad jag kan se så går det på måndagar…
Jag undrar om inte chakra har rätt? Jag hittar inget sånt TV-program jag heller.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hoppsan
så intresserad är jag egentligen av tv. Var ut och läste tidningen på nätet och tog för givet att den var aktuell.
"går o sätter mig i skamvrån"
Ha ha!
Sätt på dig "dumstruten" också! 
Du är förlåten kära Clary, är man inte van vid TV:n så är det ju inte så lätt heller.. 
Det enda jag brukar hålla reda på är Svarte Orm och Little Britain för egen del, men just nu går det en norsk serie dessutom, som är i min smak; "Himmelblå" heter den och går på måndagkvällar. Jättefina naturscenerier och lagom många intriger - och inte sååå elaka. 

Ja du Tuvan, dumstruten passar himla bra idag
det kan jag lova dig
Har en massa saker på gång så huvudet är överfullt! Tv:n har nog bara varit på 5-6 gånger i år sen vi sa upp viasat som inte fungerade när det var dåligt väder.
Ibland kan det känns lite dumt när jag får nys på nåt program jag väldigt gärna skulle vilja se men jag kan ju alltid gå in till sonen och hoppas på att de också vill se samma program 
#6 Hur blir det då med nyheterna? Dom vill jag gärna veta annars är det nästan egalt för min del också - bortsett från "Ormen" då och Lille Britten förtås, då får man tillfälle att dra på smilbanden! 

Datorn, kära Tuvan, där finns nyheterna också 
Få se hur vi gör till vintern om vi går över till Telia och då tar deras utbud, hade vi kunnat få det via Tele2 hade der redan varit fixat men det är ju hyresvärden som ska ordna den biten och då är det bara att glömma. Han gör ingenting utom höjer hyran 

#5 Ja himmelblå gillar jag med. Tyvärr har jag inte lyckats få in tid och dag så jag har missat nästan alla avsnitt. Allt som börjar innan kl. 21 är svårt för oss med alla ungar som ska nattas och skjutsas och fixas med.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.