Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettofftopic
Läst 1482 ggr
JMax
0

Feng Shui bebisen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!!

En hälsning från Feng Shui bebisen med familj!

Vi har legat lite lågt ett tag nu av olika anledningar men nu känner vi att vi vill komma tillbaka. Lillgrabben har hunnit bli nästan tre och en halv månad och är en sprudlande glad kille! Aldrig lessen och storasyster är den största idolen av alla, att en så liten kan lysa upp så dant!

Grabben har dock inget namn än…Melvin, Hugo, Victor, Ludvig eller Melker är de som är på tapeten men det är inget som klickat…

Ha det bra allesammans!

Kram från oss Maxar!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till…

Clary
0

Härligt att du är tillbaka, du har varit saknad Flört Så fort de växer de små liven och så söta. Vår egen feng shui bebis blir farlig för alla tjejer.

Stor kramis på er alla tre Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

PiteCarina
0

Åh, vad stor han har blivit och vad söt han är! Glad

JMax
0

Tack!

Han måste vara världens snällaste unge! Alltid go o glad, charmar allaGlad Men vad ska han heta…??

Tuva-Lena
0

Åh vilken liten gogubbe! Och din dotter är söt som en prinsessa Johanna! Kyss Varför inte kalla honom Feng shui..? Flört Eller kanske Yang istället för Jan eller Jean. Yang är ju dessutom den positiva, manliga energin inom feng shuin.. Frej är ett fint namn också eller Fredrik men det är jättesvårt, jag förstår dig.. Ett nymodigt sött namn som jag tycker om är Love.. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Chakra]
0

Vad fina barn!

Ni kommer säkert på ett passande namn.

Hoppfull
0

Vilka vackra barn du har Johanna!

Hugo är fint tycker jag! Likaså Melker!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

JMax
0

Tack!!

Han lär få sju namn den ungen…det skulle ha varit inskickat för två veckor sen men jag ringde in och fick lite tid till…

szirius
0

Välkommen tillbaks, vi har saknat dig här inne i sommar,men föstått att det säkert varit fullt upp med två småttingar.Kyss

Prova att ställa frågan om hans namn innan du ska sova -det kan hända att du då vaknar och bara VET…Flört.

Annars brukar man ju säga " kärt barn har många namn" hahahaTungan ute.