Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettpraktiska-tips
Läst 1596 ggr
Tuva-Lena
0

Hösttid - förnyelsetid?

Så är det åtminstone för mig. Då poppar idéerna upp och jag vill göra så mycket inomhus. Idag regnar det dessutom så jag tar väl itu med innanfönstren. Jodå, det kan vara en slags föenyelse det också när man får sätta upp nya gardiner, kanske köpa en ny blomma till nåt fönster eller nåt annat som kan lyfta rummet=sinnet.

Har du några höstprojekt på gång? Skriv ner det i den här tråden och tipsa oss andra om vad du brukar förnya hemmet med när hösten kommer! Du kanske hellre ägnar dig åt att läsa eller syssla med nåt hantverk? Berätta om dina projekt oavsett vad dom har för syfte. Bidra gärna med foton också.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har skyltat om mitt bord i butiken med höstens färger!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Åh så fint du har gjort Ann-Britt! Man riktigt känner hur ombonat du har det. Äpplena, går dom att tugga? Dom ser smarriga ut! och rönnbär är så vackra att pynta med. Jag brukar lägga en kvist i fönstren när jag bytt gardinerna. Lyser upp höstmörkret och gör en glad. Glad

Clary
0

Har ni kommit igång nu med höstens aktiviteter?

Jag gillar ju inte regn och blåst så då blir det inomhusgrejer i stället. Läser mycket, mest på kvällarna då. Blivit sugen på att ta fram garn och stickor igen, höll på med det väldigt mycket förr men mina händer gillade inte riktigt den typen av arbete men jag tror att jag måste försöka igen. Några raggisar kan det väl bli.

Några stora projekt har jag inte på gång nu innan jag reser men brukar alltid få lite nya idéer av min hyresvärdinna.

Berätta gärna vad ni pysslar med och naturligtvis bilder, bilder, bilder Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Just nu är mitt huve fullt med idéer, så jag måste sålla lite innan jag tar itu med det som blir verklighet. Så fort vi rensat och städat ur huset vi sålt så blir det mer tid över för sånt. Soffan som jag vill klä om bl a.. Tungan ute Ny gardiner i salen också, möblera om, sedan pynta utanför huset förstås..

Denna kommentar har tagits bort.
Tride
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Så fint o trevligt! Här kommer också en hösthälsning från skogen.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tuva-Lena
0

Dublett Tride, men det gör ingenting. Den vackra bilden tål att tittas på flera gånger. Kyss

Tride
0

Hur kom de sig till? Osynligt folk på sajten! Nån från skogen, som gärna vill visa sig. FörvånadTa gärna bort den ena!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tiana
0

Jag fick ju mitt ofrivilliga höstprojekt i och med renoveringen, men jag märker att jag mår bättre nu när det är klart och jag har städat ur de renoverade rummen. Idéerna flödar och jag vill helt plötsligt handla en massa till hemmet!

Badrum och sovrum kvar att städa, och sen kommer jag väl automatiskt på något nytt projekt att ta tag i Skrattande

Tuva-Lena
0

Du, det låter härligt tycker jag! Finns det nåt roligare än när man har gjort bort grovjobbet och kan få ta tag i det som skall ge det nya resultatet..? Kom ihåg att fota, eller hur..? Flört

Clary
0

Nu puttar jag upp den här igen och hoppas att ni har satt igång med något inspirerande projekt Flört som vi kan få ta del av

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Jag tror att gråvädret gjorde att vi alla tappade lite utav gnistan. Men visst har jag förnyat lite i hemmet, möblerat om så att jag kom på kant med "de fem gula" bl a.. Skrattande Sedan köpte jag en ny soffa, och har påbörjat omklädning av gammal soffa. Men nu står det bråte ifrån svärmors hem i det rummet, så söffa försvann! Förvånad

Fast nu går vi mot jul och då infinner sig nog inspirationen igen. Flört