Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1885 ggr
Tuva-Lena
0

Sajtens framtid

Go'morgon på er alla!

Jag sitter här och funderar.. Vad är det som fattas tror ni, för att sajten skall bli mer attraktiv för er? Just nu är det nog mest jag själv som sitter här, och jag kan inte gärna svara på mina egna kommentarer.. Foten i munnen

Vad skulle du vilja se mer av för att sajten skall bli spännande att besöka för just dig?

Har du några förslag så skriv gärna ner dem här!

Ha en bra dag och väl mött igen! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tride
0

Det är svårt att svara på. Själv trivs jag ju bra här, så jag kan bara gissa hur det är för andra. Men det verkar inte vara så värst med aktiviteterna på andra sajter här heller. Om jag kommer på nåt bra, så hör jag av mig.Obestämd

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

zeldanena
0

Kan man bjuda in vänner?

För jag måste erkänna att jag är helt fascinerad av alla ämnen, som inresserar just MIG å flera av mina vänner är ju precis, som jag:)

szirius
0

#2 såklart att du kan, alla är ju välkomna hit! Och det är bara roligt med fler som är intresserade av ämnet, så kan man "hjälpas åt" med saker man läst eller hört att man kan tänka på.Sajten fungerar ju bäst då man är " tillsammans" och kan både ge och få!Glad

Tuva-Lena
0

Visst ska ni bjuda in era vänner! Det skulle vara jättroligt! Och som szirius säger, då poppar nog idéerna upp också. Det ena ger det andra liksom..

Vad tycker ni annars, är ämnet svårt? Jag tycker att det kan vara lite krångligt med alla väderstreck, element, och yin och yang som skall passa in i varandra. Och sen färger på det! Men ju mer man läser desto klarare blir det kan man säga, och sedan får man pröva sig fram - ingenting är regel förutom det man känner själv. Flört

Tack för era svar! Kyss

Tiana
0

Jag tror jag nämde det i en annan tråd att jag har lite tidsbrist för tillfället. Är inne och tittar ofta, men skriver inte så mycket. Det är en väldigt bra stämning här inne och man känner sig verkligen välkommen!

Tride
0

Ja, det är en trevlig sajt där det går att samtala om stort o smått. Och jättefint att bjuda in vänner!Glad

Tride.

Clary
0

Jag ser ocksa fram emot en massa forslag fran er medlemmar. Som de flesta vet befinner jag mig i Goa och reser hem den 23 november och hoppas att jag ha samlat valdigt mycket energi och ny kunskap att dela med mig av till er.

Tror inte att man ska krangla till feng shui alltfor mycket, sma forandringar kan gora mycket och inte alltfor svart att prova. Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tride
0

Det ligger mycket i det Clary säger om små förändringar. En tavla här, en gardin där. Folk har ofta mer i gömmorna än de själva vet. Ett förslag är alltså att uppmuntra folk att hitta sina "dolda skatter", alltså inte bara rensa i röran, utan plocka fram guldet ur den.Kyss

Tride.

Tuva-Lena
0

#8 Där sa du nog nånting viktigt Tride. Att rensa blir ett "måste" och alla måsten känner man ett motstånd till, åtminstone om man vill att det skall vara avkopplande. Vi kanske skall försöka att ta fram kreativiteten istället? Cool

Tride
0

Kreativitet ja. För vad kan vara roligare, mer upplyftande och glädjande än pyssla med sitt eget hem, dvs sin närmaste miljö, som ju är en utvidgning av mig själv, och dit jag kan bjuda in andra, om jag vill. Detta gäller i "slott o koja".Kyss

Tride.

Tuva-Lena
0

Håller med! Glad Tack för superbra tips!

Tride
0

Förslag till tråd: "Guldet i röran". Kan ju starta den själv vid tillfälle. Har en del uppslag som snurrar i skallen-

Tride.

Tuva-Lena
0

Det vore ju toppen Tride! Guldet i röran låter snällt dessutom. Inte som om det bara var skräp man gömmer i sina "röror". Tyst Go for it girl! Kyss

Clary
0

Visste val att den fanns fina ideer har Skrattande

Tride
0

Jag tänkte börja med något om vädersträcken,men är lite glömsk av mig.Rynkar på näsan Så om du, Tuvan, påminner mig om hur de olika vädersträcken fungerar och vilka motiv o färger som passar, kan jag starta tråden utifrån det.Gomorron förresten.Kyss

Tride.

Tuva-Lena
0

Ska jag?! Tyst Ja det var just den rätta, Skäms men jag får leta efter lite information först så skall det säkert gå bra. Det skall finnas en artikel ang väderstreckan om jag inte minns fel..

Jättekul Tride! Glad Go'kväller förresten.. Kyss

Tride
0

Gomorron! I dag reser jag till Norge för mässa tre dagar. Härligt men jobbigt. Återkommer måndag, antagligen slak efter dagarna i gruvan. Men sen så blir det andra bullar här på sajten. Det skall bli kul!CoolFlört (trodde du hade helkoll på väderstreck o sånt . . . .Obestämd)KramKyss

Tride.

Tuva-Lena
0

Oj Norgeresa! Glad Va härligt, ett litet avbrott i vardagen! Ha en jättehärlig tripp Tride! Ser fram emot din återkomst, men jag skall väl försöka att hitta på nåt jag också under tiden. Klem fra Tuvan! Kyss

Tride
0

Klem! Nu är jag här igen.Glad

Tride.

crickan
0

Jag tycker den här sidan är toppen, kollar av den nästan en gång/dag, finns nånting nytt att läsa om hela tiden.  Skrattande

Tuva-Lena
0

Tack crickan, va snällt sagt! Glad Vi skall försöka att hålla den igång för din skull. Kyss Ikväll hann jag inte gå in nåt för jag fick besök helt oväntat, men jag tar igen det imorgon! Natti natt!

Clary
0

#21 Hoppas du hade Gevalia hemma da Flört

Varit i Mapusa idag och hjalpt en engelsk tjej handla saker till sin lagenhet hon kopt har nere, lite kul att strosa runt dar och se pa allt. Joda bilder kommer nar jag ar hemma igen.

Conquest
0

Jag hittade sidan då det inte var något särslillt nytt på KIF som ja brukar kolla. Ser de olika fokussidor ute till höger.

Adopterade Akvariefisk kan ju väcka assosiationerFlört

Men Feng Shui har jag använd i flera år så därför kom jag hit och ska komma igen.

Luccy
0

Jag hoppas sidan kommer finnas kvar, jag är ofta här o tittar, men skriver inte så ofta. Jag har en jobbig period i livet, som jag hoppas ska lösa sig.

Tack för att ni finns

Tuva-Lena
0

Jättekul att ni har hittat hit, och inte kommer sidan att läggas ner! Nej då, men för att få fler intresserade så skulle det vara roligt att få veta vad ni vill läsa om, eller vad ni tror kan locka fler besökare. #23 Glad Toppen Conquest, du verkar veta vad du pratar om då det gäller feng shui. Kom igen, ge oss några tips! Tungan ute

#24 Va snällt sagt Luccy! Kyss Jag hoppas verkligen att du får komma ur din jobbiga period, och få in ny positiv energi i ditt liv! Kram! Kanske kan du hitta några små tips här på sajten som kan hjälpa dig lite på traven..? Flört

Luccy
0

Kyss Tack för kramen, jo så klart finns det en hel massa o göra för att man ska må bättre. Men kampen med f-kassan är just gastkramande så det är svårt att slappna av för att må bättre.

Jag måste dock säga att rensning lindrar min oro väldigt mkt, så det fortgår när jag orkar.

Conquest
0

När man tittar på denna sida finns det några enstaka personer som skriver mycket men inte så många andra. Jag tycker sidan skulle ha mycket mer uppmärksamhet. Feng Shui är en fantastisk väg till hälsa, likaväl som LCHF och Zonterapi mm. FS nog mest för psyket, men det e inte illa de!

Om man skriver något intressant inlägg på vilken som helst "I Fokus-sida", vilken som, syns man i inläggen totalt. Om sedan någon vill kolla upp vad man annars skrivit, hittar man andra länkar som kanske var intressanta och så sina problem eller vad, från en ny synvinkel.

Jobbigt?

Alltså, ni som skivar mycket här, kom med några starka, fåniga, roliga… inlägg i andra I-Fokus-sidor och många fler ska hitta hit.
Har man en synlig profil och en hemsida syns man än mera.

Clary
0

Först vill jag hälsa dig väkommen hit Conquest för det har jag väl inte gjort. Mer uppmärksamhet här inne är vad vi önskar så så vi jobbar vidare och tackar varmt för dina tips Flört

Conquest
0

Tack vad jag känner mig välkommen här!

Folk med det enda gemensamma att de alla har osande gamla bilar i allmänhet eller ett vist speciellt särskillt märka i osande gamla bilar eller ett vist märke i lika osande MC-er har sommarträffer och tipsrundar och gu vet allt. Och har jättetrevligt.

FS sommarträff! Någon?

Clary
0

Det vore väldigt trevligt om vi kunde få till en träff, det får vi fundera på Glad

Tuva-Lena
0

#27 Aha, jag har liksom tagit det som smygreklam jag, och avstått att göra reklam för FS. Utom då på AB där jag ändå är Sajtvärd.

Flört Men är inte det lite oförskämt då? Skäms

Conquest
0

Tuva-Lena. Nope! Eftersom FS inte är kommersiell på något vis kan man inte stöta någon med lite puffande på att städa i röran och därmed i sinnet.

Här är ett självupplevat exempel på hur illa det kan gå. Jag har en mycket trevlig och varm bekant som tyvärr har flera gamla rostiga bilar, överblivit byggmatrial och annat skrammel i ett stall vid sitt hus. Man kommer bara inte in där pga. bråte från golv till tak.

Han har tonvis med kabelskrot, men även om råvarupriset aldrig varit så högt som straks innan krisen, sålde han inte. Om hans stall var dubbelt så stort skulle han helt säkert ha dubbelt så mycket skrammel.

Nu, efter 8 år har hans sambo fått nog och flyttat i lägenhet. Då han nu ska pensioneras ska vi skramla ihop en stor sopsäck med plåt och kabelskrot!