Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettrensning
Läst 1527 ggr
Clary
0

Det blev rensat!

Igår skulle jag "bara" plocka om i en låda men lyckades med att rensa fem lådor,två skåp och diverse bänkar. Tror ni inte att jag fick ihop en stor soppåse trots att jag hade rensat ur en massa Förvånad

Hade en stor låda med diverse smycken i som jag aldrig använder, den får mina barnbarn ta och titta igenom (jo, vissa saker har jag tagit bort, nostalgi)

Idag ska jag nog fortsätta eftersom energin finns, kanske det kan bli någre soppåsar till Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Herre jösses Clary, va du är duktig! Jag tittade lite tvehågset på skåpen i köket igår.. brukar städa dem innan jul, men jag satte mig vid datorn istället..  Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiana
0

Bra jobbat! Jag fyllde på mina skåp igår istället Skäms

Tiana
0

Tack för inspirationen Clary. Idag har jag slängt ut 23 saker från mitt hem, många var små papplådor som jag av någon anledning sparade på…

Clary
0

Vad härligt att jag kunde inspirera dig med, jag har fortsatt idag och rensat ur papper ur pärmar (gjorde jag inte det alldeles nyss?) tog en omgång bland mina allmogefärger, det behövdes många var bara att kasta. Plockade ordning i hobbyskåpet, mycket roligt fanns det där.

Någon/någonting ger mig energi för det här nu så det gäller att ligga i FlörtCool

Medarbetare på Feng Shui och Indien