Hur ska den stå?
Nu har jag beslutsångest…
Hur ska jag ställa kistan?
Detta är alltså min välståndshörna i tv rummet
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

eller längs med andra väggen?

Jag hade ställt den snett
Skulle också byta ut blomman du har där till någon med rundade blad 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Det ska till en rundbladig växt sen och lite pyssel och en duk på kistan. Jag funderade på om "uppåtspretet" skulle stå kvar bakom? Har för mig att uppåtspretande var bra för nått men som vanligt minns jag inte vad eller var det skulle vara…och det där är ju ingen växt det är ju bara spretande pinnar.
Lite snett e inte lett, som min mormor brukade säga. Snyggt med kistan på snedden och uppåtspretet bakom. Vet inte heller vad det kan vara bra för. Nån annan som vet? Annars är ju runda blad bra för välståndet.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

uppåtspretet kan vara bra för att lyfta energier, det skapar ju en uppåtriktad energi.Men man ska vara lite försiktig, för det kan även leda till hetsigt temperament om det blir för mkt
.
Jag skulle köra på snedden och en växt ovanpå kistan.

Då blir det på snedden!
En lämplig växt ska inhandlas i veckan och nått mer "pyssel". Hur var det med vatten i en skål och lite stenar i? Blir det för stillastående? Några/ något ljus med kanske.
Då kanske jag tar bort spretet, jag har ju spret i andra hörnet med och hetsigt gillar jag inte.
Det blir bra, Johanna. Tröttnar du på den lösningen kan du ju alltid pröva någon av de andra.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Håller också på snedden! Snygg blomma annars, men det ska ju som sagt vara runda blad i "pengahörnan".
Va duktig du är Johanna! Önskar att jag hade hälften av din energi.. 
Du förresten, den grå färgen du har på väggen, har du köpt den färdigblandad, eller är det en egen blandning som man gjort på någon färgaffär? Den skulle jag vilja ha i lokalen - tycker den är jättefin! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Nej just ja, det var ju ingen växt!
Snyggt i alla fall. 

#9 hälften av hennes energi säger du - men jag ser då verkligen ingen brist på det hos dig!
.Spacklar o målar o är ute med hästarna och grejar hela tiden! 

#9 Det är sån de blandat till i färgaffär. Jag kan kolla om jag har kvar provlapparna, burkarna har jag ju annars så kan jag måla ett par lappar och skicka till dig och nummret står ju där på med. Den som är i barnens rum är något ljusare och väldigt behaglig med.
#12 Åh det vore jättesnällt!
Jag vill ha väggara i en lite dovare grå färg inte för ljus så den blir kall. Tack snälla! 
#11 Ha ha, det är bara som det verkar..