Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettfärger
Läst 2661 ggr
Clary
0

Vårens trendfärg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enligt Alcro så är turkos vårens trend färg. Att drömma om turkosfärgat vatten, sandstränder med alla dess tillbehör är ju inte helt fel.

Hur ställer du dig till den färgen, är det något du kan tänka dig att använda i inredningen?

Medarbetare på Feng Shui och Indien

SaJo123
0

Jag har mycket grönt, men har två blomkrukor/vaser i turkost som jag tycker är jättefina!

Clary
0

Jag gillar turkos och kan tänka mig att dina vaser/krukor skulle se riktigt somriga ut med prästkragar i Glad  Kan inte komma på att jag har något i den färgen annat än smycken med turkoser.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

JMax
0

Det är en fin färg, skulle passa till mia gråa väggar men då måste jag byta matta så jag tror inte att det blir nått men fint är det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
0

Icke i mitt hus! Skrikandes Turkos liksom andra pastellfärger är inte min grej helt enkelt. Klara, passionerade färger ska det va! Skrattande Att simma i tukosfärgat ljummet vatten är en favoritdröm däremot.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

Jag har en del ytterkrukor till mina blommor som är åt det turkosa men jag vill hellre använda de gröna Flört

[GunillaF]
0

Turkos..En färg helt i min smak! Jag älskar den!Kyss

Hoppfull
0

Hm, inte på inredning… men på smycken och kanske något litet klädplagg, bikinin, varför inte?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tride
0

Nja till turkos. Ja därmot till grönt i alla dess nyanser, från ljusaste lindblom till mörkaste mossa.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tiia
0

Turkosa kläder…fy

nää,det enda jag har är turkos-kristaller

szirius
0

jag tycker mkt om turkost, det är en "gladfärg" för mig, liksom gult.

går att kombinera med massa färger tycker jag:

turkost+ brunt

turkost+guld( har en magdansdräkt i den kombinationen som är jättesnygg)

turkost+lila+limegrönt

osv.

Elpida
0

I mitt uterum blandas turkosa färger med grönt, lila, grått och silver. Det är lite "Indiska"feeling över det med vita väggar, vita överkast på sittbäddar och sedan detaljer som ljuslyktor, kuddar, ljus och filtar. Inne är jag nog mer sparsmakad med turkos, har något fint somrigt armband dock =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

PiteCarina
0

Jag gillar inte ljus turkos. Däremot tycker jag om petrolblå och har den senaste tiden köpt flera plagg i den färgen.

Tride
0

Mörk turkos är snyggt.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

szirius
0

* 11 - oj det låter som min smak, jag har också lite indiskt/ orientaliskt. Kan man inte få se foton? Tungan ute

Jag har just nu fullt upp med att flytta över alla foton till den stationära, men sedan kan jag nog lägga in nåt foto på mina turkosa hörnor, heheCool

Elpida
0

#14 Jag har ingen egen kamera så jag lånar dotterns, det enda problemet är att hon lyckats slarva bort sladden till datorn… Så fort den är återfunnen ska jag försöka lägga in lite bilder =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0

Halvädelstenen Turkos är vacker däremot..

#15 Mm, skulle vara roligt att få se ditt uterum Elpida, grönt, lila, grått o silver - snyggt! Tungan ute Men du, turkos i det? Hur blir det då?Tyst Foton please! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."