Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettinredningstips
Läst 1929 ggr
Tuva-Lena
0

Kolla, vilken skapelse!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..och för bara 14,50! Tänkte att jag skulle ha den i skyltfönstret som är enormt. Då behöver jag nästan inte ha nåt annat där. Skrattande

Nej då, den kommer att bli fin i mitten mellan mina jalusier och panelgardiner. Förslag på växt som harmonierar med denna underfundiga lampa? Färgerna går i antikvitt och svart. Skulle gärna vilja smyga in nåt skirt grönt.. Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

Det finns ju många fina gröna växter men jag kommer inte på någon speciell just nu. Den var verkligen frän Tuvan Flört

JMax
0

Vilket fynd!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

PiteCarina
0

Vilken läcker lampa! Glad

Jag är väldigt dålig på växter, trots att min pappa var chef för en trädgårdsförsöksstation och både jag och mamma har säsongsjobbat där.

Men min första tanke var yuccapalmer, så jag får väl föreslå det? Skrattande

Nordann
0

Ska det vara låga eller höga växter?Vilket väderstreck?

Tuva-Lena
0

Gärna en lite högre växt då den skall stå i skyltfönstret. Yuccapalm var ett bra förslag! - det köper jag, fastän bladen är farligt spetsiga, eller vad säger du Nordann..? Flört Väderstreck blir söder - behöver aldrig ha någon värme på där..

Hellas
0

Det var en mysig lampa, mjuk och kantig på samma gång.
Jag är ju så förtjust i din vitmålade timmervägg, den är verkligen lite utöver det vanliga *gillar*.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Tuva-Lena
0

Min vitmålade timmervägg kom till i ett utbrott av förändringsbehov en mörk novemeberkväll för två år sen. Jag slet bort den gamla pappväggen - som man hade förr på timmerväggarna - dammsög varenda timmerstock och "skurade". Sedan målade jag väggen i två omgångar. Blev riktigt fin tycker jag också. Har alltid drömt om ett "äkta lantkök" så det här är en början i alla fall. Tack Hellas Kyss, eller ska jag säga Helena..? Obestämd

Hellas
0

Du får skriva Hellas eller Helena, det spelar ingen roll, jag fick ju inte välja Nickname: Hellas igen, annars hade jag nog gjort det.

Jag minns när du rev väggen eller om det var att du målade den, var inte det i samband med att vi startade upp FS eller så hade du redan gjort det färdigt och visade oss resultaten.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Tuva-Lena
0

Jo det kan det ha varit. Jag hade nog målat färdigt precis vid FS- starten. Glad Och fortfarande återstår en del, men det är sånt som "viss personal" har på sitt ansvar. Och "personalen" är inte direkt samarbetsvillig.. Foten i munnen

Bra att jag kan säga Hellas, det man är van vid, tänkte annars att du kanske har velat vara mer anonym.. Flört