Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1424 ggr
[Jeremina]
0

Någon som vill..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet ni någon som vill ha den här symaskinen?

Tuva-Lena
0

Va fin den var! Så synd att dom här gamla sakerna inte uppskattas längre. Men dom kommer säkert att komma i ropet igen - när man har dumpat alla som finns nu. Jag har en likadan fast huvan är inte lika blank o fin som på den här. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

Den står bara i vägen i vårt torp Obestämd

Conquest
0

Släng maskinen och sätt en annan bordsskive på stället. Hur snyggt som helst.

[Jeremina]
0

#3 Okej….tack! En mycket bra idé Flört

Conquest
0

Öj, så snabbt du svarade!

Levethia
0

Om den inte är funktionsduglig så släng den, men om den däremot funkar och du vill bli av med den så lämna den på loppis eller sätt den på blocket om du hellre vill få sålt den!

Synd att dem inte är så vackra och inte har man ngn lust att måla om dem för den delen heller, men skulle själv mer än gärna vilja ha en funktionsduglig gammal tramp maskin :P Ifall för framtiden haha( you never know) haha

Medarbetare på Science Fiction

szirius
0

tänkte precis säga : inte symaskinen men jag tar gärna underdelen och gör ett bord av ;) Såg att nån redan svarat så, hihi.

[Jeremina]
0

#7 Jag bestämde mig igår för att jag ska göra ett bord av den.

Tuva-Lena
0

Tänk va roligt jag hade med en sån här symaskin när jag var barn och hälsade på hos farmor! Alltså där jag bor nu då.. Jag hade ingen tråd i maskinen, men satte ett papper som "tyg" och satt o trampade för livet! Bara att få se dom där raka raderna efter nålen gjorde mig lycklig! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Nordann
0

Min mormor hade en och den hade jag gärna haft.De här maskinerna är suveränt bäst på raksöm.Vi barn hade mycket skoj med mormors symaskin.

PiteCarina
0

Jeremina, har du hunnit börja fundera något på hur bordskivan ska vara? Du får gärna lägga in en bild på bordet då det är klart! Glad

Fick nu minnen av att min farmor hade en liknande symaskin ståendes inne på toaletten i lägenheten hon bodde i de sista åren. Såg aldrig att hon använde den och jag vet inte ens om den fungerade? Men den var väl en kär ägodel eftersom den fick följa med i flytten från huset?

[Jeremina]
0

#11 Jag ska få min man att göra ett bord av det i vår om han är intresserad. Han kanske inte tycker att det passar i vårt hus som vi bor i.

Gör jag om det så ska jag lägga in ett kort, självklart Glad

piri-piri
0

Har en precis likadan som vi gjort om till bord. Underdelen slipades och lackades, träet slipades och hålet för symaskinen fylldes med en träskiva så den är mer eller mindre intakt och det ursprungliga utsendet finns kvar. Det blev riktigt bra.

Conquest
0

Faktisk ett perfekt, cool data-bord om man har flatskärm eller laptop.

Tiana
0

Annars kan du höra med Hawknestgrove här på forumet, hon letade efter en sån här maskin ett tag sedan!

[Jeremina]
0

#13 Hmm…intressant!

#14 Va bra tips för jag har en laptop, tack!