bilder

Åh vilka fina bilder Szirius! Din hängmatta ser ut som en semesterannons, och din klematisbild ser ut som en spaannons! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Underbart 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Vackert o harmoniskt, Sz! dina lupiner känner jag igen, Tuvan, ser dem gärna igen! Själv är jag just nu för lat i värmen för att lägga ut bilder. Men vi har lite o visa här oxå. Fö har vi en familjelegend som säger att vi har ungerska rötter, så det känns lite som att tjuvkika på dem, när jag läser om dina äventyr, sz.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
#5 Det jag tycker om med bilden är det karga som barrskogen står för, som balanserar upp det mjuka som blommorna representerar. Liite stolt är jag allt! 

Härliga bilder och svag som jag är för klematis, också, så gillar jag den bilden skarpt.
Är väl inget fel på Norrlands inland, vackert är det där med så fortsätt vara stolt Tuvan 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Tack Clary! Då fortsätter jag med det! 

#4 åååh, men jag tycker det ser underbart ut!
Undrar om man skulle kunan få lupiner att gro här nere
.De finns inte i floran här, men jag har alltid gillat dem.Sommarminnen från dikeskanterna.
Ja, dom är underbart vackra när dom blommer, men sedan ser dom hemska ut med sina nakna och gulnande stänglar. Fast då kan man kapa dom om man inte vill ha fler växter. Massor av frön blir det annars. Jag kan skicka lite frö till dig Sziriusan!
Tänk bara på att dom trivs bäst i lerjord/åkerjord. Inte torrt får det vara. 

Åhhh vilka underbara bilder, som balsam för själen!!!
Du bor ju helt underbart!
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
Fler rosor! 
Tride.
Åh så vackra rosor, det är så mycket roligare att se bilder från "riktiga" hem istället för att titta i kataloger där de valt ut den finaste rosen att fota bland tusentals andra,
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
#16 Håller med. Här kommer några gurkor som växer nära rosorna. Tyvärr har jag inte själv dragit upp dem, så jag åker lite snålskjuts.
Tride.
, här kommer den.Visst ser det väl ganska mysigt ut?