Fynd i rabatten
Men åhhh Clary, så vaker den är! Jag tänkte "orkidé" när jag såg den men jag förstår att det är en lilja. Har du nåt speciellt ställe där du köper lökarna..?
Vilken skönhet!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

För det mesta handlar jag från Bakkers och jag tror att den här också kommer därifrån. Blomman är ganska liten men jag gillar den skarpt 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Jaha, ja det namnet känner jag igen, brukar nog få nån katalog därifrån om jag inte minns fel. Skall kolla om dom har någon hemsida..
En riktig "raring" är den i alla fall som du skriver.
Åh så underbart vacker!

De är ganska flitiga med att sända ut kataloger och erbjuder tramsiga vinster men jag gillar deras sortiment och har inte blivit besviken när jag handlat därifrån

Åh så vacker!! Roligt att den klarade flytten!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Förresen du Clary, liljor, när sätter man dem? är det också på hösten?
I år skall jag sätta hyacinter tror jag som få blomma till våren. Dom står ju så länge! och doftar härligt hela våren!

Man kan sätta dem både höst och vår, jag har provat båda och det funkar. Hyacinerna som jag köper till jul gräver jag ner när de vissnat och i våras hade jag många som kom med härligt doftande blommor. De tog jag inte med så nu blir det till att samla nya 

Här är hyacint ingen julblomma som för oss i norr, utan en vårblomma. Alla har massor i sina trädgårdar på våren, så ni kan ju gissa hur det doftar här i byn
. Jag har också en rad, och de är ju vackra dessutom.
Samma sak med julrosen, den sätter man ute här och den blommar så vackert på våren.