Det här är hemskt
Jag får inga rysningar jag heller,däremot tycker jag lampan och duken passar dåligt och tapeten ger mig 70-talsvibbar.

Åh!! De kan få flytta hem till mig!!! Jag känner hur det kliar i målarfingrarna!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1 Jasså? Där ser man vad olika vi är!
Jag har fått veta att ett barn dog när en gång och att de var dramatiskt, kan det vara det då?
#2 Lampan och duken har bara mellanlandat tills jag vet vad jag ska göra med dem. Det är nog 70-talstapeter men vi ska renovera i år tror jag.
#3 Tyckte du om bordet och stolen?

#4 Jajjamensan!! Inte färgen riktigt då… ;o) Men jag bara känner hur jag vill slipa o måla!
#5 Kul med någon som tycker om det för jag tycker det är en pina att skrapa och måla!

#6 Jag gillar att måla! Det är lätt att förnya saker med färg o det är skönt o rofyllt att måla. Gillar inte när det blir för mycket småpill bara men bord o väggar o sånt är ok!
Jag tänkte detsamma som NOrdann. lampan och duken är rena katastrofen! Däremot känner jag inget speciellt för bordet och stolen, annat än att färgen är kall och tråkig. Kan vara att du är påverkad av det du hört om huset kanske..? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#8 Jag har känt och upplevt och sett saker i huset och fick det bekräftat av en äldre kvinna i byn att jag kände rätt. Så det kan nog vara känslan med huset.
Det är bara det att torpet är så fint och stabilt och friskt men färgerna i huset är hemska tycker jag i alla fall och min man med1
Grejen är nog den att det ska förmodligen hyras ut och sedan blir det nog någon av pojkarna som tar över.

Tapeten ger mig rysingar, i kombination med den blå färgen… Möblerna i sig har potential tycker jag!

Jag tycker att det var en underbar färg och i rätt kombination så skulle rummet bli underbart! :)