Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettofftopic
Läst 1389 ggr
Clary
0

Sommarens pyssel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått lite ordning på min altan så jag tänkte visa er några bilder så kanske ni kan komma med fler idéer så jag har nåt att planera till nästa vår Flört

Först ut är sittgruppen där jag sydde nya kuddar. Använde gamla madrasser som vi inte använde för att få dem så tjocka som vi ville.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Clary
0

Den andra delen av altanen fick en hammok ta plats, så skönt att ligga där och titta på molnen och lyssna på skatorna….

Clary
0

Staket fick vi också upp och som ni ser är det inte så stor plätt vi har Glad

Potatisen blev i alla fall väldigt god och så mysigt att plocka upp den själv

szirius
0

Så KUL att se vad fint du gjort! Toppen verkligen. Den där altanen skulle jag kunna sitta många timmar på varje dag….och vad duktig du är på att sy också.Glad

Nu blev jag ju sugen på att lägga ut kort jag med…men trädgården är så oskött just nu så jag nästan skäms…insåg att knappt nåt blommar…jag har mer blommor under vår och försommar….nu är det enda som lyser upp några buskar med röda bär…nåja.Det tar tid att bygga trädgård…och pengarTystFlört

Jag försöker välja att blunda lite, lägger mig i hammocken och tittar på träden i stället- de är ju vackra och fina Skrattande

Clary
0

Tack szirius, vi känner oss ganska nöjda med årets insats och har haft stor glädje av altanen hittills. För en gångs skull har jag haft is i magen och inte handlat på mig massor av växter utan väntat för att se vilka som klarade flytten. Sen är det också så att vi helt klart insett att det ska vara så lättskött som möjligt eftersom orken inte riktigt är som förr.

Blir att ta en sväng runt hos grannarna och se vad de har för något att dela med sig av och sen en tur och inhandla lite smått o gott. Kommer 4 pallkragar från en granne som inte vill ha dem kvar, vi tackar och tar emot Flört kan bli lite hallon där.