Nystart - men var ska jag börja?
Nu har jag landat efter flytt till och samboskap. Börjar äntligen förstå att jag både sitter med fast jobb och fast gubbe
, något som jag aldrig haft samtidigt innan!
Men jag känner att jag har fastnat lite, kommer inte riktigt igång och vet inte heller var jag ska börja. Jag rensade ju ut mycket i flytten, och har försökt använda sommaren till att göra klart halvfärdiga saker som jag hittat. Men nu då? Jag vill börja röja i alla hörn samtidigt, men då blir det ju inget av det.
Ikväll ska jag i alla fall plöja ner mitt gröngödsel i marken på den lilla plätt jag förberett för odling inför nästa år. Hoppas verkligen inspirationen infinner sig snart efter det!

Börja i det hörn som känns viktigast för dig
Samma regel som vid utrensingen tror jag måste gälla här, en bit i taget för att det inte ska kännas övermäktigt.
Jag håller ju fortfarande på för att förbättra flödet så det tar sin tid innan allt kommer på sin rätta plats även om jag skulle ha velat vara färdig igår…..
Medarbetare på Feng Shui och Indien

jag har en förkylning i kroppen och skulle behöva ligga i sängen hela helgen. Men hur SVÅRT är det inte , då hela övervåningens hall är full med pryttlar som ska organiseras efter målningen - detta är hälsohörnan! Jag blir friskare av att vila….men vet att en rensning där kan förbättra min möjlighet att tillfriskna…..moment 22

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja ni, vad är viktigast? Svårt det där.
Idag fick jag i alla fall ut en tomatplanta som sjöng på sista livslusten, och en del fröpåsar följde med till mamma som glatt tog emot dem. Nu har jag i alla fall lite mindre, även om jag spontanshoppade en BH för 25 kr igår. Men för det priset kan man inte lämna det 

Hoppas förkylningen blåst över nu szirius!
Funderar fortfarande på var jag ska börja. hittar ingen självklar startpunkt som jag alltid gjort innan. Små steg framåt är det i alla fall, nån ensataka grej här och där som åker ut, nu senast två st udda glas som jag börjat reta mig på..

#4 vad känns mest akut i ditt liv som du vill få flöde i? Börja där.
Är det hälsan? Är det relationer? är det ekonomi? Är det kanske kreativitet?
Börja där är mitt tips.Och liite i taget, så att det känns roligt, inte förlamande.

Nu är det min tur att ligga däckad med en förkylning. Eller borde ligga däckad, sitter på jobbet av någon anledning ändå…
Det blev till att städa bilen både in- och utvändigt i helgen, ett välbehövligt jobb. Små steg i taget är det ju som sagt 

Inte bra att sitta på jobbet med förkylning Tiana, det vet du väl, man ska vara rädd om sig 
Städa ur bilen är också nödvändigt emellanåt så ja, ett litet steg på väg. Jag tror nog att du kommer igång efter det att du fått fundera lite, man måste hinna landa på ett nytt ställe också sen kommer flytet tillbaka.
Krya på dig nu 
Medarbetare på Feng Shui och Indien