Dagens utmaning 30 september
Eftersom det är söndag idag tycker jag vi tar en lätt utmaning 
Vi har säkert alla något litet som aldrig blir av, den där lilla saken som bara skjuts på hela tiden. För mig är det just nu en lampa att hänga upp i ett fönster.
Så jag tycker vi blir av med den där enkla irriterande saken idag!
Detta var svårt. Har säker ett antal sådana, men kommer verkligen inte på en enda. Får se om det kommer fram under dagen :)
Hannah
http://bokstavsmama.blogspot.com/

Eller så har du bara ordning och reda redheart 
Jag har hängt upp min lampa nu, och tömde några paaperskorgar av bara farten. När jag letade efter spik hittade jag handtag till min förra TV-bänk och hållare till en gardinstång i förra lägenheten. Dessa ligger nu i lådan som är på väg till tippen.
Har inte så mycket ordning, men det som är värst är sådant som tar långt tid att göra. Små plock har jag inte mycket av.
Hannah
http://bokstavsmama.blogspot.com/
Hmm, något har jag väl.Jo, jag kan putsa mina skinnsandaler och ställa undan för vintern!
Jag gör en liten enkel sak först, tipsar en kompis om chokaldfestival i Göteborg, nästa helg :
Jag älskar choklad, jag blir schå gla`!
Redhead: Då kan man börja litegrann med ett stort projekt, dela upp det i mindre bitar :)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Nu är sandalerna putsade och undanställda!
Bra jobbat :)
Idag har jag tvättstugan, ska se om jag ska ta och RENSA garderoben när jag ändå håller på ;)
*Det blir som det ska*

Gårdagens utmaning blev att byta ut en vägglampa som jag har retat mig på länge, glödlampan gick stup i kvarten och var svår att få grepp om. Nu är den förpassad till soprummet 
Idag har jag gått igenom tidskriftshållarna, ja de flesta av dem, där låg bruksanvisningar, kvitton och garantier som för länge sedan gått ut, blev en halv Ikeakasse. Mer finns det att ta itu med men i morgon åker jag till min dotter och på onsdag till Stockholm så det blir 2 dagar utan rensning men förhoppningsvis är jag laddad med energi när jag kommer hem 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Låter bra det Clary!
Jag tog och städade lite bland mina konton och pengar på internetbanken. Är såå kul att man kan döpa sina konton, nu har jag ett huskonto och ett buffertkonto också! (Drömmer om eget hus :)
*Det blir som det ska*