Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1976 ggr
Tiana
4

Höstens upddrag - göra klart

Jag har insett att jag är helt hopplös på att få klart saker. Går med själ och hjärta in i nya projekt som sen inte blir klara. Resultatet blir så klart att det finns en massa saker som ligger och skräpar och väntar på sin tur,

Så nu tänker jag utmana mig själv till att få allt det där färdigt, Energitjuvarna ska bort nu! Skrattande

[Torahzen]
0

Samma här. Ska vi utmana varandra? Vad har du påbörjat och som ska slutföras? En allmn utmaning kanske?

Jag håller med, nu får det vara nog!

Tiana
0

Mest är det handarbeten, men fix i trädgården, gardiner, städ och fix… Lite av allt helt enkelt.

Ja, att jobba med varann gör ju det oftast lättare, så jag är med!

Tiana
0

sen vill jag ju byta ut hela köket, men det får bli en helt annan historia Flört

[Torahzen]
0

Jag utmanar dig och alla andra som vill, att jobba i trädgården imorgon söndag. Berätta sedan hur det gick!

Tiana
0

Med tanke på att det regnar här så går jag inte ut, men tittar till och fräschar upp blommorna inne och flyttar in balkonglådan med tomater.

[Torahzen]
0

Det regnar här med, men vi ska i alla fall flytta undan lite cyklar och utomhusmöbler.

[Torahzen]
0

Nu är det gjort!

Möbler är undanflyttade. Ena altanen är sopad. Jag passade även på att torka av spisknapparna när jag lagade lunchen. De behövde en omgång!

Tiana
0

Jag skyller på min katt :) Hon ligger och sover i fönstret där balkonglådan ska stå.

I övrigt har jag hunnit med det jag tänkt mig: sökt två jobb och städat bort i datorn + kört defrag. Kanske samarbetar den bättre nu

Tiana
0

Fixat! Ska vi städa en låda imorgon? Hos mig innehåller den en massa papper och förhoppningsvis ett som jag letar efter…

[Torahzen]
0

Bra jobbat!

Jag antar utmaningen! En låda ska städas. Jag har flera lådor som behöver städas. Jag tar nog en enkel för jag har inte så mycket tid idag. Min pappa har hälsat på och åker hem ikväll!

Någon fler som hakar på?

[NeferNefer]
0

Städa en låda? Ja, jag är med! Jag vet precis vilken låda som ska städas! Skrattande Den har jag funderat på länge men inte kommit igång. Bra initiativ!

Tiana
0

Jag slängde hälften av innehållet i lådan utan att hitta mitt viktiga papper. Hittade däremot annat som jag letat efter ett tag…

Tiana
0

Är så lätt om hjärtat nu, avslutade ett broderi idag som pockat på uppmärksamhet alldeles för länge Cool

[Torahzen]
0

Öh, det gick mindre bra med lådan igår. Jag tar nya krafter ikväll. Det behövs städas. Jag hittar inte saker och det stressar mig.

bra jobbat Tiana. Hur gick det för Nefer?

[NeferNefer]
0

Det gick för mig som det gick för dig, Tora … men ikväll ska jag rensa lådan! Det är nämligen några papper jag gärna vill ha tag i, och jag tror de ligger där.

[Torahzen]
0

Nu har jag städat en låda! Hurra för mig! Jag ska genast ta en låda till!!!

[NeferNefer]
0

Men Tora, heja dig!

[Torahzen]
0

En till låda rensad! Nu är det dags för middag så jag vågar inte utmana något mer just nu…

[Torahzen]
1

Det blev en låda till! Jag har gått igenom lillans möss-vant-sock-låda. Jag har rensat bort det som är för litet, märkt upp det som är omärkt och något behövde tvättas.

TRE lådor är min resultat än så länge!

Tiana
0

Heja! Jag har inte gjort mer än pratat i telefon och stickat klart en strumpa. Nu puttrar soppan på spisen och frågan är vad man hinner nu. Janske vänta till imorgon och komma på nåt nytt uppdrag till dess. Idéer?

Tiana
0

Inser att jag inte kan bli klar med saker varje dag, men har i alla fall gjort lite försök att komma närmare målet :)

[Torahzen]
0

Precis, så får man se det. Spana in den nya utmaningen…

Tiana
1

Vilken fantastisk känsla att våga släppa taget! Har rensat och småplockat idag, ända till jag kom fram till en låda med minnen. Där hittade jag diplom från idrotssdagarna i mellanstadiet, något jag hållit fast vid då jag haft dålig självkänsla och det var ett bevis på att jag kan. På den tiden var jag mänligen bästa i årskursen på både höjd och längd, av både killar och tjejer.

Idag åkte de till återvinningen, och det var som att öppna en kran! Jag har slängt mycket annat med som jag hållit fast vid utifall att.

Och nu mår jag oförskämt bra!

[Torahzen]
0

Åh, härligt Tiana. Du är verkligen igång. Du har all rätt att må superbra! Heja dig! Skrattande

LoAEmma
0

Härligt Tiana, grattis och heja på!! Nu du, kommer det hända grejer, du kommer att hoppa över mååånga fler hinder nu ska du se, flyg över dom bara :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Tiana
2

Dagens tummen ur blev en tur till tippen. Var också till Lidl och köpte plastbackar för förvaring. 6 st är nu fyllda med pysselsaker och jag skäms lite. Insåg inte att det var så mycket av den varan Skäms

Tittade in till veterinären med och hade turen att få tag i kattmat för halva priset. Börjar kanske ommålningen av pengahörnan ge resultat? Flört

[Torahzen]
3

Klart pengahörnan är fixad! Bra jobbat!

Själv var vi till återvinningscentralen (det heter inte tipp…) med vår gamla altan igår. Vi fick hyra en liten lastbil för att forsla bort den. Det var jätteskönt att bli av med den.