Feng shui iFokus

Feng shui

Etikettövrigt
Läst 1769 ggr
Tiana
1

Ofrivillig paus :)

Det har blivit en liten paus i mitt rensande och fixande nu. Först höstdeppade jag lite och tankade energi, nu sitter jag här med ett nyopererat knä och väntar på att komma igång igen. En planerad operation som jag väntat på sedan i somras.

Jag är full av energi just nu, men kan inte göra något åt situationen. Men vänta bara, snart kommer jag i full fart igen! Skrattande

[Torahzen]
0

Du sitter säkert och planerar fullt ihuvudet så du har nog gjort halva jobbet när du väl kan ta itu med det fysiska rensandet!

LoAEmma
0

Nu har jag gjort klart i köket! Blev några veckors paus för mig med hehe…

Nu vet jag inte riktigt vart jag ska köra härnäst…jo just ja, badrummet är kvar…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
1

Bra jobbat LoaEmma! Bra att ha det gjort innan jul.

Själv har jag också gjort en oplanerad paus i köket.

LoAEmma
0

Tackarrrr!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Clary
0

Men du Tiana, då har du ett perfekt tillfälle att skriva listor på vad du ska göra när du kan komma igång Flört Hoppas att du inte har det alltför besvärligt.

Köket är genomgånget här med, skafferiet har fått några nya förvaringsburkar och frysen rensad så det finns plats för julmaten Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Torahzen]
0

Frysen behöver vi "äta ur". Vi har en halvgammal frys som det lätt blir is i. Jag hoppas på minusgrader snart, så det blir lätt att frosta av. Det är lättast att frosta av när det inte är så mycket i den. Dessutom har man koll på hur gammal maten är.